in

Lotus готується вийти на електромобільний ринок Китаю: першою моделлю стане Evija

Lotus готується вийти на електромобільний ринок Китаю: першою моделлю стане Evija

Китайський холдинг Geely шукає кошти для просування електромобілів Lotus на китайський ринок.

Британська марка Lotus перейшла у власність китайського концерну Geely в 2017 році, разом з малайзійської фірмою Proton. Наразі у власності холдингу 51% акцій британської компанії, включаючи Lotus Cars та консалтинговий бізнес Lotus Engineering. Решта 49% належать малайзійській компанії Etika Automotive.

Першою моделлю Lotus в якості «дочки» Geely став повністю електричний гіперкар Evija вартістю близько $2 млн. Для його виробництва поруч зі штаб-квартирою Lotus (Велика Британія) побудували міні-завод, який стане виробничим майданчиком для 130 гіперкарів.

Lotus готується вийти на електромобільний ринок Китаю: першою моделлю стане Evija

За допомогою Lotus концерн Geely планує вийти на ринок електромобілів. Як повідомив Boomberg з посиланням на власні джерела, китайський холдинг вивчає можливість залучення близько $1 млрд для розширення Lotus Cars на ринок Китаю.

Зокрема, проводить консультації з метою виявлення зацікавленності інвесторів до британської марки. Попередньо, вартість бізнесу електромобілів Lotus може вирости приблизно до $5 млрд.

Також розглядається можливість виведення Lotus у 2022 році на публічні торги. Очікується, що перші публічні продажі акцій (IPO) компанії принесуть $15 млрд.

Lotus готується вийти на електромобільний ринок Китаю: першою моделлю стане Evija

Як раніше повідомляв Autogeek, Lotus показав, як будуть виглядати гоночні електромобілі майбутнього.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Lotus готується вийти на електромобільний ринок Китаю: першою моделлю стане Evija
800 км без підзарядки і сонячні панелі на даху: стартап Humble презентував електромобіль за $109 000

800 км без підзарядки і сонячні панелі на даху: стартап Humble презентував електромобіль за $109 000

Чому електромобілі Tesla з автопілотом безпечніші, ніж звичайні автівки: пояснення від Ілона Маска

Чому електромобілі Tesla з автопілотом безпечніші, ніж звичайні автівки: пояснення від Ілона Маска