in

Чому електромобілі Tesla з автопілотом безпечніші, ніж звичайні автівки: пояснення від Ілона Маска

Засновник компанії Tesla Ілон Маск заявив, що електромобілі бренду, в яких під час водіння задіяний автопілот, в 10 разів рідше потрапляють в аварії, ніж середньостатистичні автівки.

Подібне твердження він зробив на основі свіжого щоквартального звіту, який порівнює кількість аварій на милю з автопілотом та без нього.

Останні дані відображають ситуацію з січня по березень цього року.

За даними Tesla, в першому кварталі 2021 року була зареєстрована лише одна аварія електромобіля бренду з ввімкненим автопілотом на 4,19 мільйона проїханих миль. У випадку їзди без автопілота, але з задіяними допоміжними функціями безпеки, фіксувалась одна аварія на 2,05 мільйона миль. Спеціалісти реєстрували одну аварію електромобіля на 978 тисяч миль серед водіїв, котрі не застосовували ніяких засобів безпеки компанії.

В цей час останні дані NHTSA показують, що в США автомобільна аварія відбувається кожні проїхані 484 000 миль.

Таким чином Ілон Маск зробив висновок, що електромобілі Tesla з автопілотом мають в 10 разів менше шансів потрапити в аварію, ніж “середньостатистичний автомобіль”.

Однак варто зазначити, що зазвичай власники електромобілів Tesla використовують автопілот під час руху по шосе, а от NHTSA вказує, що більшість аварій стається на міських дорогах.

Саме тому краще порівнювати нинішній звіт компанії з аналогічним, але за перший квартал 2020 року. Так можна побачити наскільки покращилась якість без пекових функцій:

  • ввімкнений автопілот: одна аварія на 4,19 мільйона миль, проїханих в І кварталі 2021 року, проти 4,68 мільйона миль в 2020-му;
  • автопілот відключений, але задіяні функції безпеки: одна аварія на 2,05 мільйона миль, проти 1,99 мільйона миль у минулому році;
  • всі без пекові функції відключені: одна аварія на кожні 978 000 миль, проти 1,42 мільйона миль у 2020-му.

Як раніше повідомляв Autogeek, американець Саффатт Аль Мансур розмістив на своєму YouTube-каналі 37-секундний відео-доказ успішної роботи автопілота Tesla. Рухаючись по жвавому шосе в режимі автопілота, його електрокросовер Tesla Model Y зумів запобігти зіткненню з пікапом GMC Sierra 2500 HD, який буксирував великий причіп.

По матеріалах: electrek.co.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Lotus готується вийти на електромобільний ринок Китаю: першою моделлю стане Evija

До 2025 року кожен четвертий автомобіль BMW Group на ринку Китаю буде батарейним