Прийом попередніх замовлень на електропікап EdisonFuture EF1-T та побудований на його основі вантажний фургон EF1-V розпочнеться у листопаді 2021 року.
Виробляти електромобілі планує китайський маловідомий стартап SPI Energy.
Ще до презентації пікап EF1-T та фургон EF1-V чекає офіційна прем’єра на автошоу у Лос-Анджелесі (19–28 листопада). Особливість обох електромобілів – сонячні батареї у вигляді мозаїки (Solar Mosaic Technology) на дахах, що дозволяє безперервно заряджатися в польових умовах.
Опціональний сонячний дах (Retractable Solar Cover) пікапа зсувається у задній частині для полегшення доступу до вантажного відсіку. Довжина вантажної платформи – 1981 або 2438 мм.
Максимальна маса вантажу на буксирі — 2800-3173 кг. У салоні — «плаваючий» 17,5-дюймовий тачскрин та 7,0-дюймові дисплеї, на які транслюється картинка з камер, що замінили традиційні дзеркала заднього виду.
Фургон EF1-V відрізняється від пікапа лише наявністю закритої вантажної платформи та конструкцією сонячної батареї.
На ринку EdisonFuture EF1-T запропонують у кількох версіях потужністю від 470 до 816 к.с. Базовий монопривідний пікап зможе прискорюватися від 0 до 100 км/год за 6,5 секунди, топовий повнопривідний – 3,9 секунди.
Фургон буде доступний у двох модифікаціях: одномоторній потужністю 400 л. та двомоторній потужністю 690 к.с. Ємність батарей і запас ходу поки що не названі.
Як раніше повідомляв Autogeek, на заводі з виробництва електропікапів Rivian сталась пожежа.
За матеріалами: InsideEVs