Hyundai Motor розглядає можливість використання північноамериканського стандарту зарядки (NACS), який підтримує Tesla. Але виробник хоче бути впевненим у тому, що Supercharger зможуть забезпечувати більш високу напругу.
Як заявив на цьому тижні генеральний директор Hyundai Джехун Чанг, насамперед його непокоїть швидкість зарядки. Це єдиний параметр, за яким стандарт комбінованої системи зарядки (CCS), який використовує виробник, перевершує NACS.
Це пов’язано з тим, що 800-вольтова архітектура електромобілів Hyundai забезпечує більш швидку зарядку, ніж Tesla Supercharger. Справа в тому, що наразі термінали американської компанії не можуть працювати при таких високих напругах. Але Tesla вже працює над «мегаватною» зарядною системою для електричного тягача Semi та пікапа Cybertruck. Вона зможе зацікавити таких автовиробників як Hyundai.
У США зарядна мережа Tesla вже користується більшою популярністю, ніж мережі, які використовують стандарт CCS. Supercharger відрізняються більшою надійністю та часом безвідмовної роботи. На даний момент на них припадає 60% всіх зарядних станцій у США.
На думку аналітиків, перехід на стандарт NACS може ізолювати американські електромобілі від світових ринків, на яких поширений стандарт CCS. Водночас деякі автовиробники, такі як Ford, GM та Rivian вже заявили про плани переходу на NACS найближчи роками.
Як раніше повідомляв Autogeek, Lamborghini та McLaren помітили на зарядній станції Tesla Supercharger.
За матеріалами: Carscoops
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: