in

Hyundai Ioniq 5 з пробігом 660 тисяч кілометрів: названі ключові проблеми

У Південній Кореї помітили електромобіль Hyundai Ioniq 5, який проїхав 660 тисяч кілометрів. У соціальних мережах завірусилися пости власника електромобіля 2021 року випуску, який встиг намотати неймовірні 666 255 кілометрів.

Яка саме модифікація витримала таке серйозне навантаження не уточнюється, зате є перелік робіт, які довелося зробити. Головна несправність – відмова оригінального тягового акумулятора на пробігу 580 тисяч кілометрів.

Зазначається, що власник електромобіля регулярно змінював гальмівну рідину та мастило в диференціалі, але в іншому ніяких додаткових регламентних робіт не знадобилося. Однак відмови траплялися: оригінальна батарея вийшла з ладу при пробігу 580 тисяч кілометрів, зберігаючи 87 відсотків ємності, також зламався блок керування зарядним пристроєм. Окрім того, один раз Hyundai Ioniq 5 перейшов у аварійний режим.

Цікаво, що новий акумулятор Hyundai Ioniq 5 отримав безкоштовно, хоча гарантія на деталь складає лише 160 тисяч кілометрів. Можливо, автовиробник вирішив вивчити батарею, або ж йшлось про маркетингову акцію. Якщо історія власника правдива, то надійність Hyundai Ioniq 5 цілком гідна, тільки попит на модель залишається на невисокому рівні.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Hyundai Casper отримав позашляхову версію.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Через критичну несправність: у Volvo заборонили власникам заряджати плагін-гібриди бренду

Понад 100 кіловат у “базі” за ті ж гроші: Porsche Taycan втратив меншу батарею