За даними аналітиків, Китай досягне мети з продажу електрокарів раніше від США та ЄС. Вже наступного року авто на електротязі займуть понад половину найбільшого ринку світу. Такий прогноз дають в UBS, HSBC, Morningstar та Wood Mackenzie, пише Financial Times.
За підсумками цього року китайці куплять 12 мільйонів електромобілів – на 20 відсотків більше, ніж 2023-го. Якщо тренд збережеться, Китаю вдасться досягти “зеленої” мети раніше за Європу і на 10 років раніше, ніж планувалося.
У 2020 році уряд Китаю поставив за мету наростити частку електромобілів на ринку до 50 відсотків до 2035 року. За нинішніх темпів цей рубіж буде подолано вже 2025-го.
А до 2034 року продажі електромобілів у Китаї можуть досягти 18 мільйонів одиниць. Попит на паливні автомобілі, навпаки, послідовно знижуватиметься і до того ж терміну впаде нижче за відмітку в три мільйони штук, прогнозують експерти.
Зростає і популярність гібридів. У 2025 році обсяг реалізованих плагін-гібридів теж встановить рекорд, а в 2033-му перевищить шість мільйонів екземплярів. Результат традиційних бензин-електричних машин прогнозується лише на рівні від 730 тисяч до мільйона на рік.
Разом з паливними автомобілями ринок Китаю втрачають іноземні бренди, оскільки китайці все частіше віддають перевагу вітчизняному продукту. У 2024 році частка іномарок впала до всього 37 відсотків порівняно з 64 відсотками 2020-го.
Проте бурхливий розквіт електрокарів рано чи пізно зупиниться: надлишковий асортимент призведе до жорсткої конкуренції та цінових війн, упевнені аналітики. В результаті багато брендів може зникнути.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд Geely за підтримки Baidu показав новий електричний седан.