in

Для Дакару: японські автовиробники розробили унікальне багі, що працює на водні

Hydrogen HySE-X1 – це ралійний автомобіль, створений найбільшими японськими компаніями для участі в ралі “Дакар”.

Зазначається, що над компактним спортивним прототипом працювали такі компанії, як Toyota, Honda, Suzuki, Yamaha і Kawasaki. Їх інженери спільно розробили 1,0-літровий мотоциклетний двигун з наддувом для HySE-X1.

Всюдихід отримав двигун внутрішнього згоряння від Toyota, що працює на водневому паливі. Вже відомо, що новинка братиме участь у ралі “Дакар” 2024 року. Ралійний автомобіль був розроблений за програмою Hydrogen Small Mobility & Engine Technology Research Association, що має на меті створення невеликих двигунів внутрішнього згоряння, що працюють на водні.

HySE-X1 базується на існуючому шасі, отриманому від бельгійської компанії Overdrive Racing, з деякими змінами, щоб звільнити місце для водневого паливного баку. Прототип оснащений 1,0-літровим чотирициліндровим двигуном внутрішнього згоряння з водяним охолодженням і наддувом. Ралійний автомобіль має розміри 3530 мм у довжину, 2070 мм у ширину та 1700 мм у висоту, та важить 1500 кг.

Машина буде змагатись у спеціальному класі, де будуть брати участь лише авто на електротязі, або на водні. Ралі “Дакар-2024” пройде в Саудівській Аравії з 5 по 19 січня 2024 року. Публічний дебют водневого багі HySE-X1 запланований на міжнародне автошоу Japan Mobility Show 2023.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У стилі Disney: електромобіль Hyundai Ioniq 5 отримав “дитячу” лімітовану версію

Вибираємо склоочисники для електромобіля: 3 ключові поради