in

Презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі-2022: фото

Презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі-2022: фото

Компанія Gaussin презентувала гоночну вантажівку H2 Racing Truck, яка розроблювалась у співробітництві з Pininfarina.

Автомобіль працює на водні, має електричний привід та візьме участь у гонках Дакар-2022 у Саудівській Аравії.

Вантажівка задумувалась як демонстрація потужностей воднево-електричного приводу, що розробляється Gaussin. Напрацьований досвід буде використано для розробки лінійки вантажних автівок, запуск яких заплановано на 2022 рік.

Презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі-2022: фото

“Нові технології, засновані на відновлюваних джерелах енергії, є доступними та зрілими, і вони повинні допомогти прискорити енергетичний перехід. Для Gaussin Group та її партнерів цей проект, який тепер став реальністю, є технологічним досягненням і плодом багаторічної роботи та досвіду в сфері мобільності з нульовими викидами”, – зазначив генеральний директор Gaussin Крістоф Гауссен.

Основою для H2 Racing Truck стало надлегке шасі на модульній платформі власної розробки Gaussin. Модель отримала два двигуни кожен з яких видає 402 к.с. та батарею на 82 кВтгод. Вантажівці не потрібні великі акумулятори, адже вона також оснащена водневими елементами та може перевозити до 80 кг палива.

Презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі-2022: фото

В умовах гонок, рухаючись зі швидкістю близько 140 км/год, як того вимагають правила, вантажівка зможе проїхати до 250 км між 20-хвилинними зупинками підзарядки.

Серійні вантажівки, над зовнішністю яких працюють в Pininfarina, будуть схожими на гоночний варіант.

“Ми раді бачити в роботі свою першу вантажівку, яка стала результатом спільної праці з Gaussin. При розробці     ми використовували багаторічний досвід у розробці стійкої та інтелектуальної мобільності”, – сказав генеральний директор Pininfarina Сільвіо П’єтро Ангорі.

Презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі-2022: фото

Серійні версії вантажівки будуть пропонуватись клієнтам у двох комплектаціях із можливістю проїжджати близько 800 км та 400 км.

Як раніше повідомляв Autogeek, вантажівка Geely Long-Range Xinghan H буде доступна у гібридній, електричній та метанольній версіях. На експортних ринках вантажівку Remote Xinghan запропонують під назвою Homtruck. Китайський тягач виглядає набагато футуристичнішим, за американський Tesla Semi. 

По матеріалах: carscoops.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Презентовано водневу вантажівку H2 Racing Truck для участі в Дакарі-2022: фото
PepsiCo стане першою компанією в світі, до автопарку якої потраплять електровантажівки Tesla Semi

PepsiCo стане першою компанією в світі, до автопарку якої потраплять електровантажівки Tesla Semi

Анонсовано премʼєру електричного кросовера Lotus Type 132: перші подробиці про новинку

Анонсовано премʼєру електричного кросовера Lotus Type 132: перші подробиці про новинку