in

Треба ще почекати: стало відомо, коли електромобілі GM стануть прибутковими

Президент General Motors Марк Рюсс вважає, що електромобілі від американського концерну стануть прибутковими після 2025 року значною мірою завдяки використанню платформи Ultium, яка лежить в основі нових електромобілів.

Нещодавно виступаючи на Конгресі у Детройті, Ройс зазначив, що виробник автомобілів випустив 50 000 електромобілів у Північній Америці в першій половині року та планує побудувати 100 000 електромобілів у другій половині року.

Ройс під час виступу також підкреслив, що Закон про скорочення інфляції за ініціативи президента США Джо Байдена спонукав GM надати пріоритет розробці та виробництву електромобілів і платформ для них у Північній Америці.

За його словами, чотири роки тому в GM запланували, що будуть розробляти всі свої майбутні електромобілі на платформі Ultium, і саме це повинно поставити електромобілі на шлях до прибутковості.

“Чотири роки тому, коли ми прийняли рішення робити те, що ми робимо в нашому портфоліо та наших заводах, в нас ще не було нашої фірмової платформи. Але ми вирішили, що повинні бути прибутковими. Ми збирались робити це завдяки масштабу, а також за допомогою більш ефективної архітектури для електромобілів”, – зазначив Ройс.

В останні роки концерн GM також уклав важливі угоди з LG Energy Solution і Samsung SDI щодо виробництва тягових акумуляторів, зобов’язавшись побудувати чотири заводи з виробництва батарей для електромобілів. У компанії стверджують, що до середини 2024 року GM виготовить близько 400 000 електромобілів, а з 2025 року планує виробляти 1 мільйон електромобілів щороку.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GM повернеться до Європи з електромобілями Cadillac Lyriq та GMC Hummer EV

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль для блекаутів: Ford представив спеціальний електричний пікап F-150 Lightning

Електромобілі – це дорого: Канада може витратити 20 років на відшкодування субсидій Volkswagen та Stellantis