Сервіси райд-хейлінґу набувають дедалі більшої популярності у світі. Користувачам вони дають змогу замовляти швидкі та доступні поїздки, а водіям ― отримувати стабільно високий дохід. Ми запитали водія Bolt про нюанси роботи в сервісі. Про свій досвід співпраці з компанією Bolt розповідає Деметру Компанієць.
Про сервіс Bolt
“Я зареєструвався водієм під час весняного локдауну. Тоді я ще працював на пів ставки в одному з київських інститутів і шукав підробіток. Платформу я вибрав інтуїтивно: серед трьох сервісів Bolt, Uber та Uklon, перший мені одразу видався найбільш інноваційним. Згодом такий підробіток перетворився на повноцінну роботу. На даний момент мій стаж у сервісі Bolt становить 15 робочих тижнів. Коли працюєш у сфері райд-хейлінґу, зручніше рахувати час у тижнях, тому що всі взаєморозрахунки з парком і платформою здійснюються раз на 7 днів.
Спочатку я хвилювався, як мої рідні та знайомі сприймуть такий спосіб заробітку. Але я переймався даремно: моя сім’я одразу ж схвалила це рішення. Та й оточення (а я протягом усього свого життя спілкувався з різними людьми) позитивно ставиться до моєї справи. Я вважаю, що будь-яка робота добра, якщо ти її виконуєш якісно. Бути частиною команди сервісу, який відомий своїми інноваціями, чудово вдвічі. А в цьому плані Bolt випереджає своїх конкурентів.
Говорити чи мовчати за кермом?
Іноді в мережі зустрічаю обговорення питання, яке стоїть досить гостро як для водіїв, так і для пасажирів: говорити чи мовчати за кермом? Особисто я волію мовчати. І навіть не вмикаю музики, крім тих випадків, коли про це просить пасажир. Вважаю, він має право сам вирішувати, чи хоче він розмовляти під час поїздки. Я завжди спирався на те, що при замовленні авто категорії Isolated користувач розраховує на тишу в дорозі. Але якщо людині все ж таки потрібно поговорити, то ми можемо обговорювати різні теми. Якось мав випадок, коли пасажир був практично на межі нервового зриву і наша розмова йому допомогла. Адже іноді дуже важливо обговорити з кимось те, що тебе турбує.
Вільний час і відпочинок
Робота за кермом може бути досить важкою та виснажливою. Тому важливо вміти відпочивати. Я маю свої способи відновлення. Насамперед, я дуже стежу за своїм здоров’ям. Хочу попередити інших водіїв про те, що вкрай важливо не забувати про фізичну активність. Я набрав кілька зайвих кілограмів, коли багато працював: мені часто доводилося стояти в заторах, не маючи можливості розім’ятися. І, здобувши досвід, я почав правильно розподіляти свій час.
Вважаю, що для повноцінного відпочинку важливим є якісний сон. Гарному відновленню також сприяють водні процедури. Я мешкаю на ВДНГ біля Голосіївського лісу, а там є купелі. У них температура води взимку та влітку дорівнює 16ºC. Таке купання дозволяє мені відновити сили. Я дуже полюбляю лазню та приділяю велику увагу фізичним вправам, щоб підтримувати себе в хорошій формі.
Позитивні моменти в роботі
Якщо говорити про приємні моменти в роботі, потрібно згадати теорію випадкових чисел. Найбільше мені подобається те відчуття, коли рухаєшся містом і розумієш, що ти ― якийсь елемент, що переміщується в межах певного квадрата на планеті Земля.
Я жодного разу не пошкодував про те, що вибрав саме такий спосіб заробітку. Мені подобається взаємодіяти з людьми, я дізнаюся багато нового. Крім того, з кожним днем я дедалі краще пізнаю Київ. Ціную також той факт, що на платформі Bolt можна отримати швидкий і прозорий дохід.
Але професія водія ― це не лише про заробіток. Це про свободу і можливість мислити по-новому, відчувати себе частиною великої спільноти, яка змінює життя пасажирів на краще.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: