in

Bosch розробила єдиний сервіс для понад 150 000 зарядних станцій по всій Європі

Просто, швидко й без зайвої метушні зарядити автомобіль – мрія водіїв електромобілів. Вони хочуть легко знаходити вільну станцію для підзарядки, отримувати до неї доступ без клопоту з авторизацією та паролями, швидко оплачувати, а ще з користю проводити час очікування поки автомобіль повністю зарядиться. Мрія власників електрокарів про просту та швидку зарядку має всі шанси втілитися в реальність.

Компанія Bosch розробляє єдиний сервіс підзарядки, який надасть водіям доступ до однієї з найбільших пан’європейських мереж зарядних станцій

На сьогодні автовласники, використовуючи свої смартфони, можуть знайти більш як 150 000 заправних станцій для електромобілів у 16 європейських країнах. Для реєстрації, поповнення рахунку та оплати потрібно всього кілька кліків, і це на тлі абсолютної прозорості витрат.

«Розробляючи рішення з підзарядки електромобілів, ми створюємо універсальний ключ до однієї з найбільших пан’європейських мереж зарядних станцій. Таким чином, ми робимо ідею електромобільності ще реалістичнішою», – відзначає Елмар Прич, президент підрозділу «Рішення з підключеної мобільності» Robert Bosch GmbH.

Пошук пунктів зарядки через додаток

Щільність мережі точок для підзарядки вважається вирішальним фактором при прийнятті рішення про покупку електромобіля.

У Німеччині, наприклад, за даними енергетичної асоціації BDEW налічується близько 27 730 точок зарядки (цифра на кінець березня 2020 року). При цьому карти доступу майже 200 провайдерів і операторів часто працюють лише в певних точках оплати. На додачу, існує безліч умов, типів вилок і рейтингів місць для підзарядки.

Європейська мережа зарядних станцій Bosch сьогодні налічує понад 150 000 точок, до яких водії можуть отримати доступ з однієї центральної платформи додатку.

Компанія Bosch побудувала мережу, укладаючи контракти з операторами та використовуючи роумінг для підключення точок оплати. В результаті понад 27 500 точок зарядки в Німеччині тепер є частиною мережі. Для водіїв електромобілів це означає, що вони можуть використовувати фірмовий додаток Bosch «Charge My EV», щоб знаходити вільні місця для зарядки цілодобово – чи то по сусідству, чи під час подорожі.

Крім того, мережа підзарядки Bosch постійно розширюється: до кінця 2020 року очікується, що в Європі буде близько 200 000 точок зарядки.

Зарядка без зайвого клопоту

У травні тільки в одній Німеччині існувало 288 тарифів на зарядку електромобіля (джерело: дослідження EuPD, травень 2020). Для водіїв це плутанина і додатковий дискомфорт, особливо тепер, коли деякі провайдери переходять з фіксованої плати на виставлення рахунків за кіловат-годину.

Bosch взяв на себе завдання порівнювати тарифи та надавати водіям чітку інформацію про вартість і умови зарядки в конкретних точках.

Неприємні сюрпризи, наприклад, коли водій дізнається суму оплати вже після завершення зарядки, мають залишитися у минулому.

Компанія також планує покласти край безлічі карт доступу для зарядки електромобілів.

Майже кожен другий (45%) водій електромобіля використовує від двох до чотирьох різних карт доступу до точок зарядки, а 15% з них використовують як мінімум п’ять карт (джерело: NewMotion).

Для використання сервісів зарядки Bosch, досить один раз зайти в додаток на смартфоні. Це означає, що, нарешті, водії можуть заряджати свої електромобілі де і коли вони хочуть, без незручностей, пов’язаних з першою реєстрацією в новому місці зарядки, яким раніше не користувалися.

«Зарядка повинна бути простою і не клопіткою для всіх. І в цьому контексті розумні сервіси зарядки Bosch мають вирішальне значення для широкого поширення електромобільності», – зазначає Прич.

Рішення, запропоноване Bosch, також спрощує оплату: додаток оплачує зарядку, використовуючи дані кредитної картки та надає користувачам щомісячний звіт про витрати на поповнення рахунку.

Відчуйте різницю: більше, ніж просто підзарядка

«У майбутньому процес зарядки стане більше, ніж просто споживанням електрики. Ключовим моментом для нас є персоналізація всього процесу зарядки», — зазначає Прич.

Зберігаючи концепцію зручності зарядки, компанія розробляє інтегроване рішення, в якому інформаційно-розважальна система та електрична трансмісія йдуть поруч. Це дозволить автовиробникам і операторам парків електрокарів виокремитися серед конкурентів, запропонувавши користувачу новий досвід, що рятує від додаткових клопотів при зарядці.

Завдяки розумній системі водій та автомобіль постійно отримують актуальні дані про рівень зарядки та відстань, яку пройде автомобіль на наявному заряді. Якщо заплановане місце зарядки зайняте, система перебудує маршрут до вільної станції.

Крім того, рекомендовані маршрути та місця збору платежів адаптовані до особистих вподобань власника авто. Водії також можуть доручити системі шукати місця підзарядки поруч з ресторанами або з безкоштовним Wi-Fi.

Нова система зарядки дозволить водіям ефективніше використовувати час, необхідний на зарядку авто. Наприклад, вони можуть замовити доставку покупок до місця зарядки та отоварювати купони й ваучери в сусідніх ресторанах і торгових центрах.

Ще один плюс – машинне навчання гарантує безперервне поліпшення системи навігації та зарядки. В результаті рекомендації та персоналізовані послуги будуть поліпшуватися з кожною зарядкою, а процес поповнення заряду батареї перестане бути просто рутиною.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ретро-несподіванка: електрична Таврія потрапила до німецького каталогу Lada

Відео дня: автопілот Tesla вперше проїхав перехрестя на зелене світло без допомоги водія