Літій-іонні акумулятори наразі найбільш поширений вид батарей.
Вони використовуються вже досить тривалий час й є одними з найбільш зручних, адже їх вже вдалося здешевити й зробити при цьому більш ефективними.
Проте дослідники вважають, що є й інші комбінації елементів, які дуже перспективні й можуть дати прекрасний результат. Зокрема літій-вуглекислотні батареї, які можуть мати ємність в сім разів більше, ніж літій-іонні.
Дослідники Іллінойського університету в Чикаго створили першу батарею Li-CO2 з тривалістю життя понад 500 циклів.
Основною проблемою при виробництві нового типу батарей – літій-діоксид вуглецевих батарей – була мала кількість циклів перезарядки. Це було викликано виділенням вуглецю під час хімічних реакцій. Проблему вирішили за допомогою інтеграції нанофлаков дисульфіду молібдену в катодний каталізатор, а також за допомогою застосування гібридного електроліту нового типу з іонної рідини і диметилсульфоксиду. Саме це й дозволило досягти понад п’ятсот циклів повної перезарядки батареї.
Найбільш вагомим досягненням дослідників стало створення єдиного багатокомпонентного композиту замість окремих виробів. Це зробило зарядку більш ефективною.
Поки ще новий вид акумуляторів не готовий комерційного використання, проте вчені переконані, що знаходяться на правильному шляху й мають намір вдосконалювати нову технологію.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Volkswagen запустила виробництво власних акумуляторів для електромобілів.
За матеріалами: Insideevs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: