in ,

Нова ера: китайці з Dongfeng Motor випустили першу партію електромобілів з твердотілими акумуляторами

Нова ера: китайці з Dongfeng Motor випустили першу партію електромобілів з твердотілими акумуляторами

П’ятдесят електроседанів Dongfeng Е70 випробують служби таксі чотирьох китайських міст: Цзянсі, Гуанчжоу, Чжецзяні та Цянсу.

Електромобіль Dongfeng Е70 укомплектовано твердотільним акумулятором першого покоління, розробленим спільно з китайською компанією Ganfeng Lithium, найбільшим у світі виробником літію. Під час презентації батареї на початку грудня 2021 року про неї говорили як про гібридну літій-іонну, тобто напівтверду. У такої батареї анод не з графіту, а з літію, рідкий електроліт та унікальна гнучка діафрагма, яка дозволяє іонам літію перетікати між електродами.

Упаковано акумуляторні осередки в раму з алюмінієвого сплаву, виготовлену за технологією високоточного лазерного зварювання, що, за заявою виробника, дозволяє досягти ефективності батареї понад 86%.

Головна перевага твердотільного батареї – надбезпека. Окремі її елементи успішно пройшли випробування на прокол, 50-процетну деформацію при роздавлюванні та «прогрівання» у гарячій камері при температурі 180°C.

Нова ера: китайці з Dongfeng Motor випустили першу партію електромобілів з твердотілими акумуляторами

Ні ємність батареї, ні запас ходу Dongfeng Е70 у Dongfeng Motor не повідомили. Відомо, що Ganfeng Lithium працює над твердотільною батареєю другого покоління із щільністю зберігання енергії понад 360 Вт•год/кг. Коли вона буде готова, не уточнюється. Поки що компанія налагодила виробництво батарей першого покоління. Наразі потужність виробництва складає 0,3 ГВт•год, але надалі збільшуватиметься.

22 січня цього року Ganfeng Lithium оголосила про будівництво нового майданчика з виробництва літієвих батарей у китайському місті Синьюй, де виготовлятимуть літій-залізо-фосфатні квадратні елементи з твердою оболонкою, м’які акумуляторні елементи та твердотільні акумулятори. Плановий річний обсяг виробництва – 10 ГВт•год.

Розробку твердотільних акумуляторів Dongfeng Motor розпочала у 2018 році. У липні 2019 року до проєкту залучили Ganfeng Lithium, а у червні 2021 року партнери підписали угоду, яка передбачає демонстраційну експлуатацію твердотільних акумуляторів. Електроседан Dongfeng Е70 – перша модель, яка їх отримала.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai перейде на твердотільні акумулятори, щоб збільшити запас ходу електромобілів.

За матеріалами: cnevpost

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Нова ера: китайці з Dongfeng Motor випустили першу партію електромобілів з твердотілими акумуляторами
Привабливий зовні та стильний усередині: крос-купе DS 4 визнали найкрасивішим автомобілем 2022 року

Привабливий зовні та стильний усередині: крос-купе DS 4 визнали найкрасивішим автомобілем 2022 року

Індійський виробник скутерів Ola готується вийти на ринок електромобілів: перше фото серійного електрохетчбека

Індійський виробник скутерів Ola готується вийти на ринок електромобілів: перше фото серійного електрохетчбека