in

Дослідження: електромобілі Tesla залишаються безумовними лідерами з дальності пробігу

Швейцарський інвестиційний банк UBS опублікував результати дослідження, в рамках якого акумуляторні елементи розробки Tesla порівняли з рішеннями партнерів та конкурентів – Volkswagen, General Motors, Toyota, BMW та інших. На думку аналітиків, Tesla все ще лідирує в цій області, але все може змінитися в найближчі роки, оскільки конкуренти стрімко скорочують відставання.

Багато автовиробників починають використовувати акумулятори аналогічного хімічного складу та вкладають величезні кошти у розробку специфічних хімічних складів, щоб мати можливість запропонувати конкуруючі переваги у власних моделях.

«І хоча Tesla продовжує лідирувати з найбільш інноваційною технологією трансмісії, її перевага в частині витрат на виготовлення акумуляторних елементів незначна і в майбутньому багато в чому буде залежати від нової запатентованої конструкції елементів», – йдеться у дослідженні.

Мова йде про циліндричні елементи нового формату 4680, які голова Tesla Ілон Маск анонсував у вересні цього року на Battery Day. Вони повинні забезпечити компанії можливість до 2024 року випустити доступний електромобіль з автопілотом за 25 тис. доларів.

У порівнянні з елементами формату 2170, які використовуються у Model 3 та Model Y, новий форм-фактор забезпечує п’ятикратний приріст енергоємності, шестиразове збільшення потужності та дозволить збільшити запас ходу автомобілів Tesla на 16%. Вартість осередків у розрахунку на 1 кВт·год ємності знизиться на 14%.

Масове виробництво елементів 4680 компанія почне у 2022 році. Першим їх отримає кросовер Tesla Model Y німецької збірки, виробництво якого на Gigafactory 4 повинно початися у 2021 році.

Основним конкурентом Tesla фахівці UBS називаають Volkswagen, який протягом найближчих п’яти років інвестує у електрифікацію модельної лінійки 33 млрд доларів США. Як говориться в звіті, німецький концерн вкладає величезні кошти у дослідження та розробки нових технологій, створюючи спільні батарейні підприємства (NorthVolt та QuantumScape).

На думку голови Audi, Tesla випереджає всіх інших у критичних областях виробництва електромобілів всього на два роки.

Як раніше повідомляв Autogeek, австралійські вчені розробили унікальну батарею для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Водій дивом врятувався: електромобіль Tesla Model S зайнявся на очах власника

Австралійська автомобільна марка Holden припинила своє існування, не зважаючи на допомогу від держави