Toyota укладала партнерську угоду з японською нафтовою компанією Idemitsu, в рамках якої створять твердотільну батарею для масового ринку. У майбутніх електромобілях вона з’явиться з 2027 чи 2028 року. Про це йдеться у спільній заяві компаній.
Idemitsu цікава Toyota своїми напрацюваннями в галузі твердотільних сульфітних електролітів, якими та займається з 2001 року. У червні цього року вона розпочала пілотне виробництво на невеликому спеціально створеному підприємстві та поступово нарощує обсяги.
Співпраця Toyota та Idemitsu передбачає три етапи. Перший – розробка більш ефективних, якісних та дешевих сульфітних твердотільних електролітів. Ще один момент – невеликі терміни виробництва.
Другий етап включає будівництво пілотного заводу, на якому Idemitsu спробує налагодити масове виробництво акумуляторів на основі свого твердого електроліту. Toyota тим часом займеться їхньою інтеграцією у свої електромобілі наступного покоління.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/10/p2-toyota-parts-vil-battery1-300dpi-169162-1024x576.webp)
На третьому етапі партнери займуться рішеннями для майбутнього повномасштабного виробництва електромобілів із твердотільними батареями. Строки реалізації цього плану не уточнюються.
За словами президента та генерального директора Toyota Кодзі Сато, проблема в тому, що твердотільні батареї не витримують часті зарядки та розрядки. В результаті утворюються тріщини між анодами, катодами та твердими електролітами, що погіршує продуктивність батареї. У Toyota розраховують, що використання нового твердого електроліту дозволить не лише підвищити продуктивність батареї, а й зробити її довговічною. Партнери сходяться на думці, що тверді електроліти на основі сульфідів, які є побічними продуктами переробки нафтопродуктів, відкриють нове майбутнє мобільності. Це стосується й запасу ходу, й часу заряджання.
Відповідно до нещодавно озвученої дорожньої карти Toyota, перший електромобіль бренду з твердотільними батареями першого покоління з’явиться у 2027-2028 роках. Запас ходу перевищить 1000 км. При використанні зарядних швидкісних терміналів постійного струму час зарядки до 10 до 80% складе всього 10 хвилин.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Toyota для американського ринку комплектуватимуть акумуляторами LG, випущеними в Мічигані.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: