in

Toyota пообіцяла твердотільні акумулятори, здатні забезпечити пробіг 1000 км

Toyota укладала партнерську угоду з японською нафтовою компанією Idemitsu, в рамках якої створять твердотільну батарею для масового ринку. У майбутніх електромобілях вона з’явиться з 2027 чи 2028 року. Про це йдеться у спільній заяві компаній.

Idemitsu цікава Toyota своїми напрацюваннями в галузі твердотільних сульфітних електролітів, якими та займається з 2001 року. У червні цього року вона розпочала пілотне виробництво на невеликому спеціально створеному підприємстві та поступово нарощує обсяги.

Співпраця Toyota та Idemitsu передбачає три етапи. Перший – розробка більш ефективних, якісних та дешевих сульфітних твердотільних електролітів. Ще один момент – невеликі терміни виробництва.

Другий етап включає будівництво пілотного заводу, на якому Idemitsu спробує налагодити масове виробництво акумуляторів на основі свого твердого електроліту. Toyota тим часом займеться їхньою інтеграцією у свої електромобілі наступного покоління.

На третьому етапі партнери займуться рішеннями для майбутнього повномасштабного виробництва електромобілів із твердотільними батареями. Строки реалізації цього плану не уточнюються.

За словами президента та генерального директора Toyota Кодзі Сато, проблема в тому, що твердотільні батареї не витримують часті зарядки та розрядки. В результаті утворюються тріщини між анодами, катодами та твердими електролітами, що погіршує продуктивність батареї. У Toyota розраховують, що використання нового твердого електроліту дозволить не лише підвищити продуктивність батареї, а й зробити її довговічною. Партнери сходяться на думці, що тверді електроліти на основі сульфідів, які є побічними продуктами переробки нафтопродуктів, відкриють нове майбутнє мобільності. Це стосується й запасу ходу, й часу заряджання.

Відповідно до нещодавно озвученої дорожньої карти Toyota, перший електромобіль бренду з твердотільними батареями першого покоління з’явиться у 2027-2028 роках. Запас ходу перевищить 1000 км. При використанні зарядних швидкісних терміналів постійного струму час зарядки до 10 до 80% складе всього 10 хвилин.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Toyota для американського ринку комплектуватимуть акумуляторами LG, випущеними в Мічигані.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

До 100 км/год за 2 секунди: електричний суперкар BYD YangWang U9 виявився швидшим за всі європейські аналоги

Kia готує електричний Stinger: презентовано електромобілі EV3 та EV4