in

Заряджений електромобіль Nissan Ariya Nismo прибуде до Європи: розкриті технічні характеристики новинки

Тюнінг-підрозділ Nissan Nismo підтвердив, що повернеться на ринки Європи з високопродуктивною версією електричного кросовера Ariya.

Представлений на Токійському автосалоні 2024 року, Ariya Nismo базується на топовій моделі Ariya e-4orce, але має більш потужну силову установку, режим водіння Nismo та низку більш агресивних елементів дизайну. Мова йде про більш помітний передній спліттер, інші накладки на пороги, модернізований задній бампер, а також спойлер.

За даними джерел, європейські покупці отримають ті ж варіанти електромобіля, що вже доступні клієнтам в Японії – версії B6 і B9.

Більш доступний кросовер використовує акумулятор ємністю 66 кВт*год, а силова установка видає 362 к.с. Версія B9, тим часом, використовує батарею ємністю 91 кВт*год, і розвиває 429 к.с., що робить модель значно потужнішою, ніж Volkswagen ID 4 GTX, але більш спокійним, ніж Ford Mustang Mach-E GT.

Nissan не розкриває час розгону 0-62 милі на годину або максимальну швидкість. Однак ми очікуємо, що він буде набагато швидшим, ніж поточна найшвидша Ariya, якій потрібно 5,1 секунди, щоб розганятися до 62 милі на годину, а максимальна – 124 милі на годину.

Двотонний B6 приблизно на 200 кг легший за B9. Більш потужна “дев’ятка” має на 10 мм менший кліренс, ніж В6.

Відомо, що для Ariya Nismo розробили ексклюзивні шини у поєднанні з 20-дюймовими легкосплавними дисками. Відомо, що усі технічні подробиці про новинку та європейські ціни стануть відомі ближче до офіційного старту продажів, що запланований на другу половину цього року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, оновлений кросовер Nissan Qashqai показали офіційно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Вважають себе обманутими: розчаровані власники водневого седана Toyota Mirai масово подають на автовиробника до суду

Доволі неочікувано: у Fiat пояснили, чому побудують гібридний Fiat 500 на базі електромобіля