in

Запас ходу електромобіля Toyota BZ4X виявився вдвічі меншим за паспортний: компанія оголосила перевірку

Запас ходу електромобіля Toyota BZ4X – на практиці досягає лише половини від заявленої автовиробником. Про це свідчать результати тестів, проведений данськими спеціалістами.

Відповідно до заявлених характеристик, Toyota BZ4X, може проїхати близько 500 км на одному заряді, проте на практиці з’ясувалося, що BZ4X із повним приводом на одному заряді проїздить лише 215 км. Тобто, електромобіль не має навіть половини обіцяного Toyota запасу ходу.

Спеціалісти наголошують, що це нормально, коли запас ходу електромобілів на автомагістралі дещо нижчий від заявленого автовиробником, однак коли він вдвічі нижчий – це не дуже добре. 

За словами фахівців, Toyota встановила в BZ4X акумулятор фактично менший, ніж заявлено. Офіційно ємність батареї становить 71,4 кВт/год, але вимірювання показують, що під час руху в повністю зарядженому автомобілі доступно лише близько 60 кВт/год. Це означає, що практиці дапас ходу буде менший, ніж обіцяє автовиробник. 

«Це справжня ганьба, що новий електромобіль Toyota так працює. По суті, це легкий автомобіль із багатьма хорошими якостями. Але якщо запас ходу на практиці не перевищує наші показники, то покупцеві автомобіля, дійсно доведеться двічі подумати, перш ніж купувати новий BZ4X», – зазначив Сорен В. Расмуссен, один з данських тестувальників Toyota BZ4X.

Компанія Toyota в Європі вже знає про цю проблему та з’ясовує, що могло стати причиною відхилення, і як це виправити. Представники компанії не думають, що проблема з самими автомобілями, однак вони все ж хочуть все перевірити.

Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota відкликає декілька тисяч електромобілів bZ4X. А все через те, що в них у будь-який момент можуть відвалитися колеса.

За матеріалами: fdm.dk

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

“Це лише початок”: перші вантажівки Tesla Semi нарешті доїхали до замовників

420 км на одному заряді: французи розкрили зовнішність електричного позашляховика Renault 4 E-Tech