in

Електромобіль Toyota bZ4X може бути кращим на бездоріжжі, ніж Land Cruiser: у чому причина

Toyota підтвердила, що працює над кількома новими версіями електричного кросовера bZ4X, включаючи модель із маркуванням GR, яка буде орієнтована на бездоріжжя.

Підтвердження про розробку спеціального видання електромобіля від Toyota надійшло від Масая Учіяма, головного інженера bZ4X. Конструктор назвав три потенційні варіанти bZ4X, які варто очікувати найближчим часом: бюджетна версія, спортивна версія GR і модифікація під назвою GR Sport, що націлена на бездоріжжя. З трьох версій Учіяма віддає перевагу останньому, посилаючись на вдосконалення Hilux GR Sport.

“Мені подобається працювати на бездоріжжі. Це один із варіантів мати високопродуктивний bZ4X. Ймовірно, це буде bZ4X GR S, Hilux GR Sport. Ми вивчаємо життєвий цикл моделі, але я не можу зараз сказати, коли саме варто чикати на новинку”, – сказав Учіяма.

Пікап Toyota Hilux GR Sport має трохи потужніший двигун, вдосконалене шасі та інші косметичні оновлення у порівнянні зі стандартною версією.

Можна не сумніватись, що електромобіль непогано покаже себе на бездоріжжі, адже Учіяма відомий своєю роботою над новою Toyota Land Cruiser, також відомою як Prado 250 Series, і Hilux. Інженер сміливо заявив, що у деяких випадках bZ4X є кращим позашляховиком, ніж Land Cruiser, завдяки миттєвій передачі крутного моменту на колеса.

“На середній за складністю трасі на бездоріжжі ви можете почувати себе спокійніше, ніж у Prado, це буде легке водіння”, додав він.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota розробила інноваційний спосіб утилізації батарей електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Переміг не електромобіль: дослідники назвали найбільш екологічне авто 2024 року

Відео дня: електромобіль BMW i5 навчили змінювати колір онлайн