in , , ,

“За поняттями”: чим насправді є те, що ми називаємо зарядним пристроєм для електромобілів

Ви коли-небудь замислювались, що знаходиться всередині одного із зарядних пристроїв для електромобілів? Алек Вотсон з каналу Technology Connections зняв це відео для вас! Коротка відповідь: насправді не багато. Більш довга відповідь пов’язана з тим, як електромобілі заряджаються, адже це насправді не зарядний пристрій.

Промислова назва цього пристрою – EVSE, що означає electric vehicle supply equipment (обладнання для електромобілів). По суті, цей пристрій є лише контрольованою точкою доступу до електромережі.

У відео йдеться про “повільну” зарядку вдома або в офісі та пристрої, які змушують її працювати. Алек називає зарядки постійного струму другого рівня “по-дурному простими пристроями”. За його словами, це не зарядні пристрої, насправді це в основному просто вигадливі вимикачі світла.

Цей пристрій не має в собі жодної схеми перетворення напруги, за винятком дрібних розрядів, які це потрібні для власної електроніки. Він має одне завдання – безпечно подавати на автомобіль змінний струм. Сама машина вже містить зарядний пристрій всередині.

Окрім цього (на прикладі Chevrolet Bolt) Алек показав, що в електромобілі також стандартна свинцево-кислотна батарея на 12 В. Технічно це йому не потрібно, але дизайн автомобіля стає набагато безпечнішим, а також простіше, якщо ви можете запустити звичайні речі, такі як освітлення, інформаційно-розважальна система, електросклопідйомники, комп’ютери тощо від низької напруги.

Це також безпечніше: у вас повсюди не прокладена високовольтна проводка, але що більш важливо, коли машина вимкнена і не заряджається, контактори всередині батареї відкриваються, знімаючи напругу тягової батареї з усього. І очевидно, коли система високої напруги відключена, вам потрібно щось інше, щоб замикати ці контактори і знову вмикати, і саме тому основна частина систем управління автомобілем працюють на звичайних 12 вольтах, і чому встановлено стандартний акумулятор.

Завдання EVSE – сказати машині, скільки струму вона може витягнути
а потім подати його напругою за запитом. Siemens VersiCharge на одному кінці має штекер NEMA 6-50, а на іншому – стандартний роз’єм SAE J1772. З 2010 року кожен акумуляторний електромобіль та плагін-гібрид, що продається в США
що (і не є Tesla), має саме цей роз’єм.

Цей роз’єм є частиною загальнодержавного (за винятком Tesla) 1 та 2 рівня зарядки і здатний видавати до 20 кВт. Цей пристрій, як і багато інших, розраховано на 30 А, тому залежно від напруги, яку він отримує він може видавати від 6,2 до 7,2 кВт.

Всередині більшість місця займає просто порожній простір. Блок набагато більший, ніж насправді повинен бути. Виводи живлення від штекера, переходять до клемної колодки, що дозволяє замінити штепсельну вилку або провідний блок, якщо це потрібно. Звідти кілька невеликих живильників прямують до друкованої плати, а два великі провідники йдуть до однієї сторони контактора.

З іншого боку контактора він йде до основних провідників зарядного кабелю. Цей контактор є єдиним пристроєм управління даного пристрою. Контактор – це просто електромагнітний вимикач. Під напругою він закривається, підключаючи зарядний кабель безпосередньо до вхідного живлення. Коли він відкритий, він не подає напругу. Це все, що роблять ці пристрої. Просто наворочений вимикач світла.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla підвищила потужність на європейських станціях Supercharger до 150 кВт.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Кінотеатр на колесах: IONIQ показав концепт електромобіля із величезним 77-дюймовим монітором в салоні

220 км на одному заряді: новий Mercedes eCitaro G став першим серійним електробусом із твердотільним акумулятором