in

Виробник кондиціонерів Daikin розробив холодоагент, що збільшує запас ходу електромобілів на 50%

Японський виробник кондиціонерів Daikin знайшов спосіб збільшити запас ходу електромобілів.

Компанія Daikin Industries, провідний виробник кондиціонерів у Японії, розробила холодоагент для електромобілів, який дозволить збільшити запас ходу на 50%. Як повідомило видання Nikkei Asian Review, комерціалізувати продукт планують до 2025 року. Він уже пройшов випробування американської промислової групи SAE International на робочі характеристики та безпеку.

Для нагріву та охолодження повітря в салоні автомобіля кондиціонер використовує тепло, який виділяється при стисненні холодоагента. Точка кипіння розробленної Daikin речовини – близко мінус 40°C, що на 10-15 ° C нижче, ніж у звичайного продукту. За розрахунками розробників, за рахунок його використання в електромобілі з запасом ходу 200 км, який експлуатується в японському місті, пробіг від одного заряду батареї може бути збільшений на 100 км.

На даний час найбільш поширеним холодоагентом, який використовується у кондиціонерах електромобілів, є продукт, спільно розроблений американськими компаніями Honeywell та Chemours. Його вартість у перерахунку на один автомобіль – $270.

Скільки буде коштувати холодоагент Daikin поки не відомо. Як заявили в компанії, ціна буде сформована «дивлячись на ринкові ціни». Навіть в тому випадку, якщо він коштуватиме вдвічі дорожче за американський, це на багато дешевше, ніж збільшення запасу ходу за рахунок ємності акумулятора. Оскільки, збільшення ємності батареї до того рівня який дозволить збільшити запас ходу на ті ж 100 км коштуватиме тисячі доларів.

За даними IHS Markit, до 2025 року світове виробництво електромобілів виросте до 11,84 мільйона одиниць, що в 5,3 рази більше, ніж у 2020 році. У цьому світлі, бажання Daikin Industries закріпитись на настільки перспективному ринку цілком зрозуміле, хоча раніше компанія на ньому представлена не була.

Як раніше повідомляв Autogeek, як технології допомагають водіям спростити поїздки та економити на пальному.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Lincoln визначився з ім’ям свого першого електричного кросовера: офіційні зображення

Перша гонка Formula E у Нью-Йорку: Жан-Ерік Вернь став другим і вивів DS TECHEETAH на перше місце у командному заліку