Німеччина може втратити понад 140 тисяч робочих місць через електромобілі. Німецька автомобільна асоціація (VDA) попросила вчених із центру економічних досліджень Prognos оцінити перспективи індустрії. Експерти проаналізували ринок праці в Німеччині з 2013 року і дійшли висновку: трансформація йде повним ходом. Через електрифікацію транспортних засобів виробництво автомобілів вимагатиме набагато менше робочих місць, ніж раніше.
За оцінками фахівців, перехід на електромобілі призведе до втрати близько 190 тисяч робочих місць до 2035 року. Процес триває з 2019 року: в автопромі та суміжних галузях промисловості Німеччини скоротили близько 75 тисяч вакансій. В інших галузях компенсували лише 29 тисяч робочих місць, тобто втрати вже становлять 46 тисяч. До середини наступного десятиліття роботи втратять ще 140 тисяч людей.
У групі ризику професії у машинобудуванні, промисловій інженерії, металообробці. Активними будуть відділи технічних досліджень та розробок, комп’ютерні фахівці, електротехніки, розробники програмного забезпечення. У IT-сфері автопрому кількість працівників збільшилась на 25% за п’ять років. Однак тенденції такі, що без глобальних скорочень не обійтися: проблему не можна вирішити за рахунок відправки на пенсію та перекваліфікації.
Бос Opel прямо заявив, що випускати дешеві електромобілі в Німеччині неможливо, а представники концерну Volkswagen закликали готуватися до скорочень зарплат і звільнень. Дослідники сходяться на думці, що Європа загалом втрачає міжнародну конкурентоспроможність порівняно з іншими частинами світу через дорогу робочу силу, солідні податки та високі витрати на електроенергію.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Німеччина хоче повернути субсидії на електромобілі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: