in

Невтішна тенденція: продажі електромобілів у Німеччині в липні різко “впали”

У липні 2024 року в Німеччині було зареєстровано 30 762 електромобілі, що на 36,8% менше, ніж у липні роком раніше. Частка електромобілів на найбільшому ринку Європи впала до 12,9% з 20% за рік після рішення уряду скоротити субсидії.

Це найбільше падіння з тих пір, як уряд скоротив стимули для електромобілів у грудні минулого року. Згідно з даними Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини, у липні цього року було зареєстровано 238 263 нових легкових автомобілів (-2,1%). Це число включає 83 405 бензинових автомобілів (+0,1%), 79 870 гібридів (+18,4%), 43 107 дизельних автомобілів (+1,4%), 30 762 електромобілів (-36,8%) і 1078 автомобілів, що працюють на зрідженому газі (+8,8%).

Показовим є те, що частка електромобілів на німецькому ринку впала до 12,9 відсотка в липні з 20 відсотків рік тому. Ці результати є поганою новиною для тих, хто чекав відновлення ринку після досить повільного першого кварталу року, коли продажі електромобілів у Німеччині впали на 16,4%.

Окрім відсутності субсидій, через які електромобілі подорожчали, аналітики також звинувачують дефіцит доступних електромобілів, які зараз доступні на ринку.

Патрік Хаммел, аналітик UBS, сказав, що прибуток Volkswagen може скоротитися на 2 мільярди євро наступного року через низький попит на електромобілі. Нещодавно автовиробник оголосив про затримку графіка виробництва акумуляторів і скорочує виробництво на заводах електромобілів.

Як повідомляє Bloomberg, французька компанія Valeo SE намагається продати два своїх заводи, які працюють значно менше своєї потужності. Інший французький постачальник OPmobility показав, що виробництво електромобілів “приблизно вдвічі менше, ніж очікували виробники”. У подібному контексті LG Energy Solution, найбільший постачальник акумуляторів для електромобілів у Європі, розглядає можливість переходу на виробництво статичних накопичувачів, щоб залишитися на плаву.

Окрім Німеччини, яка є найбільшим автомобільним ринком у Європі, інші країни також відчувають низький попит на електромобілі. Швеція, яка вважається лідером електромобілів на європейських ринках, також зафіксувала падіння на 15 відсотків кількості реєстрацій електромобілів у липні.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen Group планує скоротити персонал у Німеччині, щоб конкурувати з Китаєм.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Покажуть незабаром: Jeep готує новий електричний кросовер Compass

Можуть обманути: у BMW занепокоєні бажанням ЄС прийняти “фальшиве” законодавство для заборони ДВЗ