Серійне виробництво повністю автономного тягача 8 класу планують налагодити у складальному цеху Volvo Trucks у Вірджинії, США.
Поки майбутній серійний безпілотник для далеких перевезень існує тільки у вигляді прототипу, можливості якого Volvo Autonomous Solutions і її партнер в цьому проєкті – американський стартап Aurora – продемонстрували під час спільної цифровий презентації.
Автономна вантажівка побудована на базі великотонажного тягача Volvo VNL з динамічним рульовим керуванням Volvo (VDS) та автоматизованою коробкою передач (I-Shift). Крім перевірених часом фірмових систем безпеки Volvo Trucks прототип отримав автопілот Aurora Driver. Як стверджується, в комплексі ці системи забезпечать найвищий рівень безпеки на всіх етапах розробки та випробувань тягача, а в подальшому – в промисловій експлуатації.
Паралельно з розробкою і комерціалізацією автономної вантажівки партнери просувають в Північній Америці концепцію міжвузлового транспорту. Вона передбачає визначення конкретних регіонів та маршрутів, які служитимуть початковими вузлами для тестування автомобільних доріг. Також у рамках підготовки до пілотного використання автономного Volvo VNL у дорожніх та міжвузлових перевезеннях Volvo Autonomous Solutions тісно співпрацює з клієнтами для визначення їх поточних та майбутніх потреб та пріоритетів. Зібрану інформацію використають для оптимізації конструкції тягача.
У компанії впевнені, що їх зусилля дозволять прискорити появу автономних вантажівок на дорогах загального користування, а у кінцевому підсумку – запропонувати рішення для більш ефективних і екологічно безпечних комерційних перевезень вантажів, зокрема, у США. У перспективі на базі автономних Volvo VNL планується розгорнути платформу TaaS (Transport as a Service) – «транспорт як сервіс».
Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Futuricum встановила новий рекорд пробігу на одному заряді.
За матеріалами: Volvo
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: