В Україні розпочались продажі найшвидшого електромобіля у лінійці корейського бренду – спортивного електромобіля Hyundai Ioniq 5 N. Електромобіль здатен розганятись з місця до “сотні” за 3,4 секунди, максимальна швидкість авто становить 260 км/год. Силова установка на 650 к.с. приводиться у рух від тягового акумулятора на 84 кВт*год.
Можливості динамічного входження в повороти “Corner Rascal” починаються з покращеної конструкції кузова з 42 додатковими точками зварювання та 2,1 метрами додаткової проклейки. Посилено кріплення електродвигуна та батареї та передній та задній підрамники для більшої бічної жорсткості. Інтегровані ведучі осі (IDA), натхненні чемпіонатом світу з ралі, застосовані як спереду, так і ззаду, і посилені, щоб витримувати більший крутний момент електродвигуна, зменшуючи при цьому непідресорену масу разом з 21-дюймовими кованими алюмінієвими дисками.
З ціллю покращення реакції та відгуку керма, була посилена рульова колонка IONIQ 5 для ще більшої жорсткості. Крім того, автомобіль оснащений спеціально налаштованою системою N R-MDPS з підвищеним передаточним числом і поліпшеним відгуком по крутному моменту. Ці вдосконалення призводять до чіткішого та більш комунікативного керування, що надає водіям додаткової впевненості.
Система N Pedal була розроблена, щоб нівелювати проблему додаткової ваги та розмірів, які притаманні електричним автомобілям, та щоб досягти аналогічних по чутливості характеристик керування, подібних до переможця чемпіонату WRC – Hyundai i20. Ця інтелектуальна програмна функція, призначена для забезпечення миттєвого впливу на дросельну заслінку. Спираючись на аналогічну технологію, що використовується в системі рекуперативного гальмування i-Pedal, N Pedal надає перевагу швидкому проходженню поворотів, а не енергоефективності. Використання гальмівної сили спонукає до динамічного перенесення ваги, що дозволяє входити у круті повороти.
Модель N відрізняється від стандартного IONIQ 5 зміною пропорцій. Вона на 20 мм нижча на 50 мм ширша знизу, щоб вмістити ширші шини, і на 80 мм довша завдяки більш помітному дифузору.
Спереду розташована графічна панель “N Mask” з функціональною сіткою, а також повітряними заслінками для додаткового охолодження. Губа-спойлер проходить через нижню частину бампера, щоб підкреслити поважну посадку автомобіля та підкреслити його спортивний характер. Ексклюзивний для EV N “Яскравий помаранчевий” знизу переднього бампера має продовження вздовж бічних спідниць, доповнюючи образ унікального спортивного автомобіля.
Візуальне враження ще більше посилюється кованими 21-дюймовими алюмінієвими дисками з шинами Pirelli P-Zero розміром 275/35R21 з високим рівнем зчеплення з дорогою, що покращує керованість та зчеплення на треку.
Інтер’єр IONIQ 5 N чітко передає стиль сімейства N завдяки використанню фірмових елементів N, включаючи кермо, сидіння, накладки на дверях, металеві педалі та інші деталі, що оптимізують автомобіль для їзди по треку.
Сидіння N спроєктовані у вигляді ковшів, тому навіть при сильному бічному прискоренні та під час різкого повороту, вони надійно підтримують верхню та нижню частину тіла. В N-версії сидіння розташовані приблизно на 20 мм нижче ніж у базовій комплектації.
Українським клієнтам запропонована одна комплектація ексклюзивного спортивного електроавтомобіля під назвою N, яка містить максимальний перелік опцій доступних для IONIQ 5N за ціною 2 928 300 грн. Додатково автомобіль може бути доукомплектований пакетом «Vison», що включає фіксований панорамний дах, за ціною 45 000 грн.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Kia показала одразу два електромобіля для підкорення бездоріжжя.