in

В 10 разів ефективніший за літій-іонні батареї: в Австралії розробили гібридний суперконденсатор

Гібридний суперконденсатор забезпечує щільність енергії нікель-металогідридного акумулятора (NiMH), але заряджається в п’ять разів швидше.

Дослідники з Технологічного університету Квінсленда, Австралія, продемонстрували дизайн гібридного суперконденсатора значно більшої місткості, ніж звичайний конденсатор та в рази перевершуючий за швидкістю заряду/розряду літієві батареї. За останнім показником він може зрівнятися з NiMH батареями.

У своєму суперконденсаторі австралійці використали негативний електрод на основі карбіду титану і позитивний електрод на основі гібридного графену з можливістю накопичувати іони літію.

В результаті, за словами вчених, вийшов гібридний конденсатор зі щільністю потужності та здатністю зарядки «приблизно у 10 разів більшою, ніж у літієвих батарей»,  за щільністю енергії «близький до нікель-металогідридних батарей».

Щільної енергії гібридного елемента – 73 Вт·год/кг, що становить близько 28% від того, що пропонують сучасні батареї для електромобілів, питома потужність – 1600 Вт/кг проти 250-340 Вт/кг у літієвих батарей.

Заряджатися такі батареї будуть в п’ять разів швидше, але для цього знадобляться супершвидкісні зарядні станції, які працюють в мегаватному діапазоні.

Зі слів розробників, з такою батарею потужність силової установки може бути збільшена у п’ять разів. Наприклад, 1100 к.с. Tesla Model S Plaid+ перетворяться на 5500 к.с., що зробить звичайний електромобіль суперкаром.

Як показали проведені вченими стендові випробування гібридних суперкарів, нові гібридні батареї служать у два раз довше літієвих, зберігаючи 90% своєї початкової ємності після 10 000 повних циклів зарядки/розрядки.

Чи знайде така супербатарея застосування у серійних автомобілях, покаже час. Поки це тільки теорія.

Як раніше повідомляв Autogeek, нова батарея Tesla здивувала запасом ходу та щільністю енергії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ford нарощує темпи: інвестиції у розробку електромобілів збільшено вдвічі – до $22 млрд

Apple не змогла домовитись з Kia: майбутнє електромобіля Apple Car під питанням