Гібридний суперконденсатор забезпечує щільність енергії нікель-металогідридного акумулятора (NiMH), але заряджається в п’ять разів швидше.
Дослідники з Технологічного університету Квінсленда, Австралія, продемонстрували дизайн гібридного суперконденсатора значно більшої місткості, ніж звичайний конденсатор та в рази перевершуючий за швидкістю заряду/розряду літієві батареї. За останнім показником він може зрівнятися з NiMH батареями.
У своєму суперконденсаторі австралійці використали негативний електрод на основі карбіду титану і позитивний електрод на основі гібридного графену з можливістю накопичувати іони літію.
В результаті, за словами вчених, вийшов гібридний конденсатор зі щільністю потужності та здатністю зарядки «приблизно у 10 разів більшою, ніж у літієвих батарей», за щільністю енергії «близький до нікель-металогідридних батарей».
Щільної енергії гібридного елемента – 73 Вт·год/кг, що становить близько 28% від того, що пропонують сучасні батареї для електромобілів, питома потужність – 1600 Вт/кг проти 250-340 Вт/кг у літієвих батарей.
Заряджатися такі батареї будуть в п’ять разів швидше, але для цього знадобляться супершвидкісні зарядні станції, які працюють в мегаватному діапазоні.
Зі слів розробників, з такою батарею потужність силової установки може бути збільшена у п’ять разів. Наприклад, 1100 к.с. Tesla Model S Plaid+ перетворяться на 5500 к.с., що зробить звичайний електромобіль суперкаром.
Як показали проведені вченими стендові випробування гібридних суперкарів, нові гібридні батареї служать у два раз довше літієвих, зберігаючи 90% своєї початкової ємності після 10 000 повних циклів зарядки/розрядки.
Чи знайде така супербатарея застосування у серійних автомобілях, покаже час. Поки це тільки теорія.
Як раніше повідомляв Autogeek, нова батарея Tesla здивувала запасом ходу та щільністю енергії.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: