Tesla продемонструвала акумуляторну батарею для електромобілів у новому форм-факторі.
Про акумулятори нового форм-фактору голова компанії Tesla Ілон Маск розповів на заході Battery Day у вересні цього року. Зараз на сайті «Join the Cell Team», де Tesla шукає талановитих співробітників, з’явилися зображення та візуалізація нової батареї формату 4680. В індексі «4680» розробники зашифрували діаметр – 46 мм та висоту – 80 мм елементів. Вони істотно товщі та трохи довші за 2170 (Діаметр – 21 мм, висота – 70 мм), що встановлюються на Model 3 та Model Y.
Нові циліндричні акумуляторні елементи Tesla 4680 побудовані за принципом спіральної черепиці. Така конструкція дозволяє при тому ж хімічному складі збільшити пробіг на 30%. Осередки всередині пакунка встановлені без використання модулів. Їх близько 960 одиниць (40×24) замість кількох тисяч типу 2170. Акумулятори 4680 зберігають приблизно у п’ять разів більше енергії, її щільність може перевищувати 300 Вт•ч/кг.
У компанії вважають, що перехід на нові акумулятори дозволить:
- збільшити запас ходу електрокарів на 58%, з них 30% за рахунок конструкції осередка та інтеграції в структуру електромобіля;
- на 56% знизити собівартість, тобто менше 50-60 доларів США на кВт•г на рівні осередку;
- знизити інвестиційну вартість акумуляторних заводів на 69% на ГВт•год виробничої потужності.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla випустить дешевий електромобіль для Європи, щоб обійти Volkswagen.