Технічний директор Stellantis Нед Курік висловив розчарування з приводу надмірної ваги нових автомобілів. В інтерв’ю технічний директор сказав, що, на його думку, надмірна вага сучасних автомобілів є найбільшою проблемою, з якими стикається галузь.
“Мене засмучує те, наскільки важкими стали автомобілі”, – сказав технічний директор, додавши: “Це погано для довкілля, це погано для ресурсів, це погано для ефективності”.
Курик каже, що поставив перед своєю командою розробників завдання зменшити вагу автомобілів.
“Якщо ми прагнемо сталого розвитку, нам дійсно потрібно вирішити проблему ваги. Ми говоримо, що хочемо залишити цю планету у найкращій формі, але ми, як галузь, як і раніше, збільшуємо вагу автомобілів”, – зазначив він.
Відповідаючи на запитання про вагу майбутнього електричного пікапа від Ram, Курік визнав, що Stellantis і кілька виробників все ще борються з його надмірною вагою: “Так, мене засмучує, що всі наші автомобілі загалом надто важкі. Тому їх ціна стає недоступною для середнього класу. Загалом, нам потрібно виключити цей тип витрат із системи”, – додав топ-менеджер.
Окрім надмірної ваги, багато сучасних автомобілістів скаржаться на те, що нові автомобілі надто складні та незручні в управлінні. Представляючи Stellantis STLA SmartCockpit, Курік сподівається позбавитися цього неінтуїтивного відчуття.
“Всі автомобілі, представлені сьогодні на ринку, за винятком кількох, надзвичайно складні”, – сказав Курик, додавши, що “дуже важливо зосередитися на усуненні непотрібних кроків, щоб зробити щось простим і природним”.
Фірмовий SmartCockpit буде запущено у 2024 році з програмним забезпеченням, здатним пропонувати послуги та контент, адаптовані до вимог користувача. Спрощення функцій та інтерфейсу автомобіля має велике значення для автовиробника. Розумне програмне забезпечення – один із способів змінити це, але технічний директор не хоче, щоб воно було у центрі уваги автомобілів Stellantis.
“Я, як і раніше, твердо вірю в те, що вам потрібно побудувати дивовижний автомобіль, а програмне забезпечення має зробити його ще більш дивним”, – сказав Курік, припускаючи, що Stellantis не намагатиметься завоювати покупців суто електронікою.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, концерн Stellantis знайшов спосіб не відмовлятись від двигунів внутрішнього згоряння.