in

У Porsche придумали, як електромобіль може економити енергію при буксируванні причепа

Компанія Porsche знайшла нові способи значного підвищення ефективності роботи електромобілів під час буксирування причепа.

Загальновідомим фактом є те, що запас ходу електромобілів різко скорочується, коли їх маса різко збільшується. Тому компанія Porsche розробила два нових способи вирішення цієї проблеми. Обидві ідеї детально описані в патентах, які були виявлені у Німецькому відомстві патентів і торгових марок, і обидві здаються досить простими та економічно ефективними, щоб знайти свій шлях до виробництва.

Перший має на меті встановлення проміжного валу для забезпечення зміни передавального числа спеціально під час буксирування, а другий визначає шляхи покращення рекуперації енергії.

Перший патент містить діаграму, яку можна побачити нижче. На цьому графіку показано карту ефективності електродвигуна. Уздовж осі х внизу ми бачимо кількість обертів двигуна за хвилину, тоді як вісь у ліворуч вказує крутний момент у ньютон-метрах. Смужка праворуч представляє відсоткове значення ефективності.

Область, позначена цифрою 11, показує стан, коли електромобіль буксирує причіп, і ми бачимо, що він працює з ефективністю лише 89%. По суті, електромобілю з одношвидкісною коробкою передач потрібен великий крутний момент, щоб буксирувати причіп на дуже низьких швидкостях.

За словами Porsche, втрату запасу ходу під час буксирування не можна пояснити лише додатковою масою, або додатковим опором вітру. Щоб вирішити цю проблему, Porsche пропонує змінне передаточне число, зазначивши, що цього можна досягти шляхом встановлення перемикаючого проміжного вала на коробці передач. Завдяки цьому співвідношенню майбутні електромобілі компанії зможуть суттєво менше витрачати енергію на буксирування причепів. Відповідно, коли причіп від’єднується, авто автоматично перемикається на звичайне передавальне число.

Друга ідея стосується причепа. Рішення Porsche полягає в тому, щоб оснастити причіп невеликим “контрольованим блокуючим пристроєм”, який би слідкував за тим, щоб пізніше задіювати його гальма, та за можливості використовувати інерцію на користь рекуперації.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche Taycan встановив новий рекорд швидкості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Nissan використав стимулятор мозку, щоб покращити успіхи команди у Formula E

Відвоювали у гібридів: частка електромобілів серед продаваних нових авто в Україні зросла до 14%