Команда дослідників з Китайської академії наук створила твердотільний літій-сірчаний акумулятор, який зберігає 70% залишкової ємності після 1400 циклів перезаряджання.
Результати дослідження опубліковані в американському науковому журналі ACS Applied Materials & Interfaces. На даний момент роботи над проєктом продовжуються, але, як стверджується, технологія близька до комерційної реальності.
Основна відмінність літій-сірчаної батареї від звичайної літій-іонної – катод із сірки. За попередніми розрахунками, це дозволить знизити витрати та подвоїти ємність порівняно з літій-іонними аналогами.
Але є у літій-сірчаної батареї свій мінус – короткий термін служби. Понад 1000 циклів витримує мінімальну кількість як рідинних, так і твердотільних боків.
Китайські дослідники вирішили цю проблему, застосувавши у своїй батареї пористі вуглецеві нанотрубки, змішані із сіркою. Отримана матриця покращила рух електронів та іонів через сірку, яка зазвичай являється поганим провідником електрики. Очікується, що це відкриття використають для розробки більш продуктивних літій-сірчаних твердотільних батарей.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Volkswagen Group комплектуватимуть батареями конкурентів.
За матеріалами: Nikkei Asia
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: