in

Інтернет для зарядки електромобіля більше не потрібен: BMW інвестує в стартап HeyCharge з центром розробки в Києві

Технологія HeyCharge дозволяє заряджати електромобілі в місцях, де немає підключення до Інтернету.

Одним з інвесторів мюнхенського стартапу, більшість інженерів якого знаходяться у Києві, стала BMW Group. Інтереси баварської марки у цьому проєкті представляє венчурна компанія BMW i Ventures. Яку саме суму із 4,7 мільйона доларів інвестицій, залучених HeyCharge у рамках початкового раунду фінансування, вніс німецький автоконцерн, не уточнюється.

Відомо, що BMW є одним із основних інвесторів поряд з IONITY. Також у стартап вклалася компанія Statkraft Ventures, венчурний підрозділ європейського виробника поновлюваної енергії Stakraft.

Загалом з вересня 2020 року HeyCharge вдалося залучити трохи більше ніж 5 мільйонів доларів. Як повідомляється, ці кошти будуть спрямовані на розробку та виробництво обладнання, яке дозволить забезпечити зарядку батарей електромобілів без підключення до Інтернету. Наприклад, на підземних парковках.

«Швидке зростання ринку електромобілів найближчими роками вимагатиме розширення зарядної інфраструктури по всьому світу. HeyCharge – перша компанія, яка дозволяє заряджати електромобілі без підключення до Інтернету, що є ключовим фактором, який дозволяє закрити білі плями. З технологією HeyCharge стає привабливою установка зарядних пристроїв у місцях, які раніше були б нерентабельними», – прокоментував підписання угоди з HeyCharge керуючий партнер BMW і Ventures Каспер Сейдж.

За розрахунками, до 2040 практично кожен новий автомобіль буде електричним. Враховуючи, що 56% населення Німеччини та 46% населення Європи живуть у багатоквартирних будинках, виникне велика потреба у масштабованому варіанті зарядки, який вписується у повсякденне життя споживачів.

Традиційно для активації зарядних терміналів потрібен додаток або RFID-карта та підключення до Інтернету, але більшість підземних гаражів наразі не мають необхідних точок доступу до мережі або можливості їх встановлення. Вирішення цієї проблеми знайшли в HeyCharge. Запатентована стартапом технологія SecureChargе дозволяє взаємодіяти з програмою HeyCharge або SDK по Bluetooth. Це збільшує доступність системи та мінімізує затримку між телефоном та зарядним пристроєм.

«Рішення HeyCharge робить зарядку електромобілів не тільки масштабованою, але й більш економічною та доступною, так що проста зарядка електромобілів стає можливою скрізь, де ви живете або працюєте. Ми дуже раді працювати з BMW i Ventures у цьому раунді і з нетерпінням чекаємо на можливість використовувати ці інвестиції для глобального масштабування нашого продукту та надання споживачам недорогих варіантів зарядки», — сказав засновник і генеральний директор HeyCharge Кріс Карде.

За розрахунками розробників, використання SecureChargе дозволить знизити витрати на підзарядку електромобілів на 80%. Встановити точку доступу HeyCharge за лічені хвилини може будь-який електрик.

Як раніше повідомляв Autogeek, BMW та Bosch нададуть незалежним СТО доступ до даних автомобілів.

За матеріалами: BMW

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Маркою володіє, але перевипуском не займається: український стартап Delfast спростував інформацію про відродження мопеду “Карпати”

Сонячні панелі та мотор-колеса: Airstream створила електричний «будинок на колесах» на пульті