in ,

Це вже не смішно: випуск електричного гіперкара Pagani відкладається через важкі акумулятори

Розробку свого гіперкара італійська марка Pagani, чиї автомобілі називають витворами мистецтва, розпочала у 2018 році. Наразі роботи над проєктом продовжуються, але до серійного виробництва ще далеко.

Як розповів в інтерв’ю син засновника компанії Крістофер Пагані, сучасні акумуляторні технології не дозволяють Pagani створювати електромобілі, гідні носити її логотип. Нинішні батарєї надто важкі і це проблема, яка стоїть на шляху майбутнього електричного гіперкара. Фахівці компанії шукають її вирішення.

Через важкі акумулятори такі автомобілі як пікап GMC Hummer EV важать понад 4,5 тонн. Більш масові електромобілі як Ford Mustang Mach-E та Volkswagen ID.4, в середньому важать близько 2400 кг, але для гіперкара Pagani й це занадто.

У 2018 році італійська марка почала розробляти власні акумуляторні технології. У цьому їй допомагає Mercedes-Benz. Зі слів Крістофера Пагані, наразі партнери обговорюють, як вплинуть на їхнє майбутнє нові екологічні норми та заборона на ДВЗ, яка почне діяти в Євросоюзі з 2035 року. Альтернативою для таких виробників, як Pagani можуть стати двигуни на синтетичному паливі, які в ЄС дозволили використовувати після 2035 року. Деякі компанії, наприклад Porsche вже вивчають цю перспективу.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний гіперкар Rimac Nevera встановив 23 рекорди швидкості за один день.

За матеріалами: Top Gear

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Подивіться, який красень: Porsche розробив електробайк для китайського бренду Yadea

У Nissan Leaf помітили проблему з гальмами: що не так з популярним електромобілем