in ,

Менше 2 секунд до сотні: британці створили 1000-сильний крихітний електричний гіперкар за $1,05 млн

Британський стартап McMurtry Automotive оголосив про початок виробництва електричного трекового гіперкару Spéirling Pure, чинного рекордсмена Гудвуда. Новий рекорд підйому на пагорб на Фестивалі швидкості в Гудвуді Spéirling встановив 26 червня 2022 року.

Дистанцію протяжністю 1,87 км електромобіль, керований екс-пілотом Формули-1 Максом Чілтоном, подолав за 39,08 секунди. Це на 0,8 секунди менше попереднього рекорду, встановленого Роменом Дюма на VW ID.R у 2019 році.

Досягти такого результату «Грозі» (Spéirling у перекладі з ірландської) вдалося за рахунок неабияких динамічних характеристик. Наприкінці минулого року в Сільверстоуні мініатюрний задньопривідний гіперкар розігнався від 0 до 96 км/год за 1,4 секунди, встановивши новий рекорд прискорення серед дорожніх автомобілів. Тоді ж були зареєстровані й інші його здобутки: прискорення від 0 до 161 км/год за 2,63 с, до 233 км/год за 4,98 с та чверть милі (402 м) за 7,97 с. Вже за 3 секунди після старту швидкість електромобіля сягала 150 км/год.

Як згадувалося, Spéirling Pure призначений виключно для треку. Габаритна довжина боліда – 3,45 м, ширина – 1,58 м, висота – 1,02 м. Незважаючи на невелику висоту в салоні автомобіля може компактно розміститися водій зростом до 2 метрів та вагою до 150 кг. Зокрема, завдяки регульованим педалям та рульовому колесу.

Потужність силової установки Spéirling Pure – 1000 к.с. при масі автомобіля менше ніж 1000 кг. Два електродвигуни розміщені всередині спеціально розробленої «електронної» осі. Акумуляторний блок вбудований в окремий відсік усередині карбонового монокока.

На відміну від торішнього прототипу, який використовував колісні диски діаметром 19,0 дюймів, у нового вони 18,0-дюймові. При цьому «взуті» в ширші гладкі шини: 270-міліметрові спереду та 300-міліметрові ззаду. Також у нього нова система вентиляторів з покращеною на 15% ефективністю та меншою на 14% вагою порівняно зі старою установкою. Акумулятор ємністю 60 кВт•год можна зарядити лише за 20 хвилин. Заряду батареї вистачає на 10 кіл Сільверстоуна (58,9 км) на повному ходу. Вона легша, ніж у торішнього прототипу й оснащена покращеною системою керування температурою.

Як повідомляється, також внесено зміни у підвіску, кузов та аеродинаміку. Зокрема, задля зменшення ваги перероблено блок педалей, електричну архітектуру, гальма, шасі та підсилювач рульового управління. Також покращено коробку передач. За доплату гіперкар укомплектують антиблокувальною системою гальм. Яким чином доопрацювання позначилися на часі прискорення, не уточнюється. Максимальна швидкість заявлена на рівні 306 км/год.

На публіці новий прототип Spéirling Pure з’явиться у липні на Goodwood FoS. Передсерійні прототипи обіцяні у 2024 році, а перші поставки клієнтам – у 2025 році. Загалом планують побудувати 100 гіперкарів. Замовлення вже приймаються. Коштує McMurtry Spéirling Pure 1,05 млн доларів США.

Як раніше повідомляв Autogeek, американський репер Джейден Сміт створив унікальний дизайн боліда Формули Е напередодні гонки в Портленді.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Важливе досягнення: Volkswagen побудував перший мільйон електромобілів на власній платформі MEB

Бюджетна новинка доїде до Європи: електричний кросовер Rivian R2S коштуватиме від $40 000