in ,

Tesla не змогла: виробник iPhone презентував три моделі електромобілів з цікавими назвами

Презентація електричних прототипів під брендом Foxtron відбулася на виставці технологій у столиці Тайваню.

Показані Foxconn прототипи – електричний седан Model E, кросовер Model C та великогабаритний автобус Model T – продемонстрували готовність найбільшого тайванського контрактного виробника електроніки до виходу на світовий ринок електромобілів.

Про намір зайняти 10% світового електромобільного ринку голова компанії Hon Hai Precision Industry Co., провідного підрозділу Foxconn, Лю Юнг-ваy (Liu Young-way) заявив на початку 2021 року за час брифінгу у Тайбеї. Тоді ж були анонсовані сьогоднішні дебютанти.

Model E

Новинки, які демонструють готовність до контрактного виробництва електромобілів, розроблені компанією Foxtron Vehicle Technologies, спільним підприємством, заснованим у 2020 році Foxconn і тайванською автомобілебудівною компанією Yulon Motor. Розробляти власну лінійку автомобілів та займатися роздрібним продажем Foxtron не планує. Компанія зосередиться на виробничих контрактах з автоконцернами з США, Європи та Азії. Зі слів голови Foxtron Цо Чі-сена, через п’ять років автомобільний бізнес Foxconn виросте до $35 млрд.

Своє перше шасі для електромобілів і програмну платформу, яка повинна допомогти автовиробникам швидше виводити моделі на ринок, компанія показала у жовтні 2020 року. Завдання прототипів – продемонструвати ці рішення потенційним замовникам. Першим користувачем своєї платформи Foxconn називає Yulon Motor. У компанії розраховують, що до 2025 року їх технології будуть використовуватися у 5% всіх випущених електромобілів. Розраховувати на таку затребуваність дозволяють неабиякі технічні характетистики.

За заявою розробників, седан Model E здатний проїхати без підзарядки до 750 км та розігнатися від 0 до 100 км/год менш ніж за 3,0 секунди. Запас ходу кросовера Model C – до 700 км, час прискорення до 100 км/год – 4,0 секунди. Продажі кросовера Model C на місцевому ринку стартують в 2023 році. Його реалізацією займеться Yulon Motor.

Терміни виходу на ринок електроседана, поки не оголошені. Його цільова аудиторія – західний споживач. Над виглядом моделі з орієнтовним цінником 35700 доларів працювали фахівці відомого італійського кузовного ательє Pininfarina.

Model C

Найбільш близький до серійного виробництва повнорозмірний електробус Model T. Він вже пройшов випробування «сотнями тисяч кілометрів». На дорогах Тайваню автобус може з’явиться в 2022 році.

Паралельно з розвитком власного автомобільного напрямку, Foxconn також укладає угоди та інвестує в ряд інших автовиробників, компаній-постачальників та стартапів з виробництва електромобілів. Нещодавно компанія оголосила про намір придбати у електромобільного стартапу Lordstown Motors колишній завод General Motors за 230 млн доларів. В його цехах Foxconn налагодить масове виробництво електричного пікапа Lordstown Motors. Частину виробничих площ планують використовувати для створення інших електромобілів.

Model T

Найцікавіше ж те, що торгівельні марки “Model E” та “Model T” належать компанії Ford. Саме через це Ілону Маску не вдалося отримати назву Model E для бюджетного седану Tesla, і довелося викручуватися, використовуючи цифру 3. Як бачимо, те, що не вдалося Tesla, вдалося Foxconn.

Як раніше повідомляв Autogeek, найдешевша Tesla Model 3 здорожчала на $5000.

За матеріалами: The Verge

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Аварія дня: водій вантажівки не помітив електромобіль Tesla Model 3 та протягнув його близько кілометра (відео)

Почали поставки: електропікапи Rivian R1T помітили на шляху до перших власників (відео)