in

Технологія E-Turbo: Компанія Garrett презентувала електричну турбіну для авто з ДВЗ

Компанія Garrett Motion, яка є відомим постачальником турбокомпресорів з 1950 року, показала еволюцію турбованого двигуна з електронним управлінням, яку назвала E-Turbo.

Пристрій складається з електродвигуна, розміщеного на валу між турбінним колесом та компресором, що відрізняється від систем турбонаддува в автомобілях Mercedes-Benz і Volkswagen Group. 

За словами інженерів, в порівнянні зі стандартним сучасним турбонаддувом Garrett їм вдалося досягнути збільшення номінальної потужності на 16% і номінального крутного моменту на 10,5%. 

Двигун досяг цільового крутного моменту за одну секунду замість 1,5 секунд при запуску на 1500 об/хв і розігнав автомобіль з 60 км за годину до 100 км за годину за 8,8 секунди замість 11 секунд. 

На якому автомобілі або двигуні тестувалося турбо в компанії не розповіли.

Також в Garrett відзначили перевагу розміщення електродвигуна на валу всередині вихлопного турбокомпресора. Як і в інших системах електронного наддуву, електродвигун обертає компресор до тих пір, поки вихлопні гази не почнуть приводити в дію турбіну, а наявність єдиного блоку спрощує прокладку турбокомпресора.

Однією з переваг системи є те, що турбонагнітач може збирати енергію при включенні наддуву, оскільки турбіна, що обертається, перетворюється в генератор, який живить батарею.

Нову технологію Garrett вперше встановлять в авто у 2021 році. 

Як раніше повідомляв Autogeek, засновник та керівник компанії Tesla Ілон Маск покепкував в першого електромобіля Porsche Taycan, а точніше його назви. Електромобіль отримав назву Turbo, проте ніяких турбін в авто немає.

За матеріалами: Autoblog

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Електричний Porsche 924 та переобладнаний Mercedes: в Україні відзначили “Саморобника року 2019”

50 км на автономці: Одесою почав курсувати електробус місцевого виробництва