in

Електричний Porsche 924 та переобладнаний Mercedes: в Україні відзначили “Саморобника року 2019”

Клуб “Електро-Автосам” на вихідних визначив переможців другого всеукраїнського конкурсу “Саморобник року 2019” і провів церемонію нагородження найкращих.

В рамках конкурсу було представлено багато цікавих рішень. Зокрема, переобладнаний Mercedes з електронним диференціалом на двох електродвигунах та модульна система електро-Таврії, що дозволяє переобладнати будь ЗАЗ-1102 в електромобіль і на це потрібно витратити лічені години.

Приз глядацьких симпатій завоював Ярослав aka mr.Dream і його Smart BMS. Розробник працював над системою, яка дозволяє повністю захищати літієві акумулятори як по напрузі, так і температурі. Ще більшу популярність автомобілю приніс дисплей з елементами бортового комп’ютера. За свою розробку винахідник отримав диплом конкурсу.

Третє місце посів В’ячеслав aka В’ячеслав М зі своїм VW T5 Combi drive. Транспортний засіб по праву рахується найбільш унікальним мінібусом країни. Винахідник використав у його конструкції комбіновану силову установку, де передні колеса обертаються від штатного дизельного двигуна, а задні від електричного. Це дозволяє автомобілю їздити у трьох режимах двигунів – включені обидва, або вони працюють по одному. За рахунок дизельного двигуна може заряджатись електричний за потужністю на борту в 22 кВт. На сьогоднішній день авто проїхало вже більше 100 000 кілометрів як по українських дорогах, так і за кордоном. Конкурсант також отримав диплом.

Друге місце розділили між собою Володимир aka VladimirVlasov і Павло aka Maestro з найсильнішою роботою Porsche 924EV 1978 року випуску. Розробники переобладнали паливну машину в електромобіль і продумали всі технічні деталі. Окрема, вони реалізували підігрів акумуляторів без повітря і тосолу. Зарядкою авто можна управляти з салону, всі дані виводяться на панель приладів. За винахід конкурсанти окрім диплому отримали іще і бухту професійного електромобільного кабелю.

Перше місце, диплом і грошовий приз в 1 600 гривень завоював Григорій aka Grigoriy.k зі своїм контролером потужності в 200 кВт. Організатори підкреслили, що саме ця розробка являється найпотужнішим контролером, випущеним в Україні для електротранспорту. У реальних умовах роботи з батареї 398В зафіксовані споживання більш 550А з фазним струмом 1 350А. він може працювати як з асинхронними, так і з BLDC електродвигунами.

Виявилось, що потужність контролера настільки велика, що на випробуваннях заводський електродвигун від Nissan Leaf зламав крутним моментом свій же штатний редуктор. Зараз в лабораторних умовах випробовується інвертування контролера в зарядку потужністю 100 кВт. Подібну потужність поки що не досягнуто навіть на стаціонарних зарядних станціях України.

Як раніше повідомляв Autogeek, учасники електромобільного клубу “Електро-автосам” влаштували автопробіг до Чернігова. В місто на “Науковий пікнік  – електромобілі в Чернігові” з’їхались власники “зелених” авто з Києва та Одеси.

По матеріалах: facebook.com/electroavtosam.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Нова технологія виробництва дисків для авто збільшила їх міцність на 26%, а еластичність – на 190%

Технологія E-Turbo: Компанія Garrett презентувала електричну турбіну для авто з ДВЗ