Компанія Stellantis підтвердила, що припиняє участь у всіх автосалонах у Канаді та США, принаймні в осяжному майбутньому.
“Зосереджуючись на збереженні основ бізнесу для пом’якшення впливу складного автомобільного ринку в Північній Америці, Stellantis працює над оптимізацією своєї маркетингової стратегії, що стосується автосалонів”, – йдеться у заяві компанії.
Це сталося після того, як Stellantis відмовився від участі у SEMA та LA Auto Show минулого року. Цікаво, що прихильники автомобілів зможуть побачити продукти Stellantis, представлені на автосалонах цього року, але відомо, що експозиції будуть фінансуватися дилерами.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/1216293-1024x682.jpg)
Після оголошення про те, що Stellantis не буде присутній на Канадському міжнародному автошоу (запланованому на 16-24 лютого 2024 року), компанія Stellantis повідомила, що її дилери в Торонто погодилися фінансувати власні витрати на участь у заході.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/01/1216292-1024x682.jpg)
Варто пам’ятати, що участь у автосалоні для компанії коштує солідну суму. Таким чином, бачимо, що Stellantis прогнозує попереду доволі складний 2024 рік, тому й вирішив частково оптимізувати свої витрати.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis представив нову родину комерційних авто.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: