in

Старт не вражає: флагманський електромобіль Volkswagen ID.7 демонструє надто низькі продажі

Проблеми Volkswagen з електромобілями в Китаї тривають. Після запуску минулого тижня флагманський електричний седан Volkswagen ID.7 за перші три дні отримав лише 300 замовлень.

Нагадаємо, що німецький автовиробник представив ID.7 Vizzion на автосалоні в Шанхаї. Попередні продажі почалися в листопаді зі стартовою ціною від 33 200 доларів.

Спільне підприємство Volkswagen FAW-VW офіційно запустило продажі нового ID.7 Vizzion 15 грудня. За даними китайського агентства споживчих досліджень CarFans, електричний седан отримав лише 300 замовлень за перші 72 години на ринку.

У звіті аналітичної компанії зазначається, що хоча багато пар щодня купують електромобілі Volkswagen, флагманський седан ID.7 готові придбати переважно чоловіки віком старше 40 років. Багато зацікавлених вважають, що новинка може стати гарним другим авто в родині.

Volkswagen випускає новий електромобіль на двох спільних підприємствах в Китаї у співпраці з компаніями FAW та SAIC. Завод FAW-VW виробляє ID.7 Vizzion, а SAIC-VW – ID.7 Next.

Електричний седан на ринку Китаю пропонується у варіантах з одним і двома електродвигунами. Задньопривідний ID.7, що живиться від батареї ємністю 84,8 кВт*год, має запас ходу за циклом CLTC на рівні 642 км. У той же час версія з двома двигунами має запас ходу в районі 570 км.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, заряджену версію електромобіля Volkswagen ID.7 GTX показали на перших фото.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У застосунку “Дія” тепер можна продати та купити автомобіль: як працює нова послуга

Mercedes-Benz вирішив по-особливому маркувати авто, що їдуть на автопілоті: як упізнати машину без водія