in ,

Скільки запасу ходу втрачають електромобілі на холоді: результати незалежних тестів

Скільки запасу ходу втрачають електромобілі на холоді: результати незалежних тестів

Найстійкішим до мінусових температур виявився китайський електрохетчбек Wuling Hongguang MINI EV.

Загалом перевірці холодом журналісти китайського видання MyDrivers піддали сорок електромобілів. Тести приходили на випробувальному полігоні в районі Внутрішня Монголія на півночі Китаю, за температури повітря близько -20 °C. На думку журналістів, це найнижчі температури, з якими можуть зіткнутися власники електромобілів.

Перед випробуваннями батареї автомобілів повністю заряджали та залишали їх на ніч на вулиці. Під час заїзду в салоні знаходилися водій та пасажир, а кондиціонер був встановлений на 24 градуса. Для максимально ефективного використання заряду обирали найекономічніший режим руху та максимальний режим роботи системи рекуперації. Рух продовжувався доти, доки заряд батареї не впаде до нуля.

У тестах брали участь моделі, представлені на місцевому ринку в різних цінових категоріях: Hongguang MINI EV, Tesla Model 3, Tesla Model Y, Weilai EC6, Xiaopeng P7, Volkswagen ID.3, GAC Aion S, Very Krypton 001, Euler Good Cat, BYD Dolphin , Porsche Taycan та інші моделі.

Оскільки різні моделі використовують батареї різної ємності в розрахунок брали фактичний пробіг. До першої «десятки» увійшли Weilai EC6, Xiaopeng P7, Jikrypton 001, Nezha U, Gaohe HiPhi X, GAC Aion Y, Tesla Model Y, Geely Geometry C, Audi e-tron та Volkswagen ID.4X.

Скільки запасу ходу втрачають електромобілі на холоді: результати незалежних тестів

Так, реальний запас ходу Weilai EC6, якому дістався перший рядок рейтингу за часом автономної роботи, складає 336,9 км, тобто 54,78% від офіційно заявлених 615 км. Найкращий рехультат показав Wuling Hongguang MINI EV – 103,2 км проти паспортних 170 км. У відсотках – це 60,71%.

Моделлю з найнижчим показником витривалості став кросовер LiXiang One з показником 31,54%. З паспортних 188 км електромобіль зміг подолати лише 59,3 км.

Більшість електромобілів, підданих перевірці холодом, продаються лише у Китаї. З глобальних моделей цікавість представляють Tesla Model Y (проїхала 279,6 з 594 км, 47%), Audi e-tron (272,3 з 465 км, 58,6%), Porsche Taycan (226,2 з 414 км, 54,6%), Tesla Model 3 (200 із 468 км, 42,8%), Volkswagen ID.3 (167,3 із 430 км, 38,9%).

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Aion LX Plus отримав рекордний запас ходу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Скільки запасу ходу втрачають електромобілі на холоді: результати незалежних тестів
Tesla Model 3 випередила Renault ZOE та Dacia Spring: статистика реєстрацій електромобілів у Європі

Tesla Model 3 випередила Renault ZOE та Dacia Spring: статистика реєстрацій електромобілів у Європі

Збанкрутіла SsangYong Motor нагадала про себе: готує нову модель для Європи

Збанкрутіла SsangYong Motor нагадала про себе: готує нову модель для Європи