in ,

Збанкрутіла SsangYong Motor нагадала про себе: готує нову модель для Європи

У Європі продажі нового електричного кросовера Korando e-Motion стартують на початку 2022 року.

Корейська марка SsangYong, яка офіційно заявила про своє банкрутство у грудні 2020 року, не залишає спроб повернутися на світовий ринок. Незважаючи на фінансові проблеми, у квітні цього компанія показала рестайлінговий пікап Rexton Sports, а у червні було оголошено, що SsangYong Motor розробила план самопорятунку, зробивши ставку на електромобілі.

Перший результат програми — електромобіль Korando e-Motion, який, нібито, був запущений у виробництво ще 14 червня, але офіційно новинку розсекретили тільки зараз. Як стало відомо, першим ринком електромобіля стане Європа, де продажі моделі стартують на початку 2022 року.

Korando e-Motion – це електрична версія звичайного SsangYong Korando, що з’явився на ринку у 1983 році. Від базової моделі електрокросовер відрізняється закритою панеллю на місці традиційної решітки радіатора, новими колісними дисками та синіми декоративними елементами на кузові. На габаритах перехід на електротягу не відбився: 4450 х 1870 х 1620-1630 мм (залежно від комплектації).

Кросовер укомплектований одним електродвигуном потужністю 190 к.с. та акумуляторним блоком на 61,5 кВт•год. Заявлений запас ходу – 339 км у вимірювальному циклі WLTP. Від 20 до 80% акумулятор заряджається за 33 хвилини. Динамічні характеристики електромобіля поки що не озвучені, тоді як ціни вже оголошені. У Німеччині Korando e-Motion коштуватиме від 38 990 євро, на 15 000 євро дорожче за версію з традиційним ДВС.

На ринку кросовер запропонують у трьох комплектаціях: Bronze, Platinum та Titanium. Причому вже в базовій версії електромобіль отримав безключовий доступ, клімат-контроль, 12,3-дюймові панель приладів, мультифункціональне рульове колесо, датчики світла та дощу, камеру заднього виду та аудіосистему з 8,0-дюймовим тачскрином та шістьма динаміками.

Комплектація Platinum з цінником від 41 990 євро крім усього вищезазначеного запропонує передні та задні парктроніки, підігрів сидінь та рульового колеса, підставку для зарядки смартфона та збільшений до 9,0 дюймів екран «мультимедійки».

Топова версія Titanium передбачає оздоблення сидінь натуральною шкірою, світлодіодні фари, систему попередження про перехресний рух ззаду, моніторинг сліпих зон та допомогу при зміні смуги руху. Мінімальний цінник – 45 590 євро.

Як раніше повідомляв Autogeek, перший електромобіль SsangYong виявився підозріло схожим на Toyota RAV4.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Скільки запасу ходу втрачають електромобілі на холоді: результати незалежних тестів

Водії зможуть запускати двигун свого автомобіля обличчям: LG Electronics вже запатентувала технологію