in

Супертест для 11 електромобілів виявив лідерів за запасом ходу: весь список і результати

Журналісти видання Motor1 протестували 11 електромобілів та оцінили їх фактичний запас ходу, економічні та динамічні характеристики. Місцем тесту стала римська кільцева траса Grande Raccordo Anulare (GRA), офіційно відома як автострада A90.

У випробуванні брали участь італійські, німецькі, американські, корейські, японські та китайські моделі.

Траса має довжину 68,2 кілометра. На дорозі діє обмеження швидкості у 130 км/год, яке місцями знижується до 110 км/год. Однак через завантаженість, рідко вдається дотримуватися верхньої межі Правил дорожнього руху.

Всі тестові автомобілі їздили з кондиціонером, встановленим на 22 градуси, в режимі AUTO, із закритими вікнами та програмою водіння Normal. У кожній машині сидів лише водій, який спілкувався з головною машиною по радіо.

Щоб мінімізувати наслідки заторів у години пік, випробування почалися о 10:30 ранку. Температура на вулиці коливалася від 10 до 14 градусів тепла. Усі авто їхали в колоні, поки не досягли рівня заряду батареї 5 відсотків. Коли вони досягли цього рівня, вони припиняли випробування та їхали до найближчої зарядної станції для підзарядки.

Електромобілі в тесті проїхали від 571 до 243 км. Так, Lucid Air, який проїхав найбільшу відстань, перш ніж ємність акумулятора досягла 5%, подолав 7,9 кола на GRA. За ним йдуть Tesla Model 3 і BMW i5 з 498 і 489 кілометрами пробігу відповідно.

Неважко здогадатися, що пройдена відстань збільшується разом із розміром батареї. Відхилення від зазначеного діапазону в циклі омологації WLTP становить від 16 до 40 відсотків. BMW i5 показав себе найкраще, проїхавши 489 км замість заявлених 582 км. Проте в середньому у 11 електромобілів фактичний діапазон був приблизно на 28% нижчим за заявлений.

Це пов’язано з нереалістичними характеристиками омологаційного циклу: прискорення дуже м’які, випробування проводяться на динамометрі в ідеальних кліматичних умовах (фіксована температура 23°C), а тривалість випробування становить лише 23 кілометри.

Окрім того, усі електромобілі були оснащені літніми шинами, за винятком Lucid Air, який взутий у всесезонні шини. Також зазначається, що Lexus RZ ще не мав оновлення програмного забезпечення 2024 року, яке, як стверджує виробник, має підвищити ефективність моделі.

У цьогорічному випробуванні Tesla Model 3 була найефективнішим транспортним засобом: 15,1 кВт*год/100 км, що підтверджує ефективність автомобілів американського бренду. За ним йдуть Hyundai Ioniq 6 з 15,5 кВт*год/100 км і BMW i5 з 16,6 кВт*год/100 км.

Трохи нижче в списку знаходяться новий Fiat 600e з 18,1 кВт*год/100 км, китайський BYD Seal (18,3 кВт*год/100 км), Jeep Avenger (18,5 кВт*год/100 км), VW ID.7 (19,3 кВт*год/100 км) та американський Lucid Air з результатом у 19,3 кВт*год/100 км.

Одночасно з цим більша ефективність означає менші витрати на зарядку. Знову ж таки, Tesla Model 3 зарекомендувала себе як найекономічніший автомобіль для подорожей. Відстань у 100 км за італійськими цінами на зарядку коштує 10,00 євро, виходячи з орієнтовної ціни на зарядній станції на основі передплати в 0,66 євро/кВт*год.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, стали відомі найпопулярніші електромобілі з пробігом у США.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Попри заборону: електромобіль Rolls-Royce Spectre з пробігом вперше виставили на продаж

У Honda підтвердили, що працюють над створенням спортивного електромобіля