in

Розвінчали 5 міфів: пересівши з ДВЗ-авто на електромобіль, ви не захочете назад

Кількість електромобілів у світі зростає неймовірними темпами. Й однією з причин цього є введення обмежень в низці країн на рівень шкідливих викидів.

Проте досить часто водії бояться пересідати на автомобілі на електротязі, що спричинено існуванням певних міфів.

В цілому існує п’ять найбільш поширених міфів про електромобілі. Спеціалісти вирішили їх розвіяти й пояснити, чи кращі автівки на електротязі за автомобілі з ДВЗ.

МІФ №1: Електромобілі не можуть проїхати багато на одному заряді

Це найбільш поширений міф, який не був вірним навіть з самого початку появи електромобілів. У 2011 році середній запас ходу електромобіля був близько 120 км. До 2018 року він збільшився до 200 км. Сьогодні електромобілі можуть з легкістю долати 480 км. При цьому водії досить часто заряджають свої електромобілі дома чи на роботі, тобто їм не потрібно платити за зарядку.

Тобто запас ходу електромобілів вже точно не є проблемою.

МІФ №2: Електромобілі недоступні

Вартість електромобіля однозначно вища за ціну автомобіля з ДВЗ, який має подібні характеристики. Проте в багатьох країнах під час купівлі автівок на електротязі не потрібно сплачувати податки, а інколи й взагалі діють субсидії. Окрім того, електромобілі набагато дешевші в експлуатації. 

Тож, якщо порахувати всі витрати, то в цілому вартість електромобіля буде навіть нижчою, ніж у автівки з ДВЗ.

МІФ №3: Електромобілі майже немає де заряджати

Це один з основних й більш застарілих уявленнях про заправку автомобілів. Зарядка електромобілів, це дещо інше, ніж заряджання мобільного телефона, чи заповнення автомобіля бензином. Насправді, більшість власників електромобілів заряджають свої транспортні засоби там, де вони проводять більшу частину часу: на роботі чи вдома. Тож основною проблемою для водія може стати його забудькуватість. Однак зараз в більшості великих міст є досить багато пунктів зарядки й їхня кількість невпинно росте. Тож й зарядка електромобілів наразі вже не є проблемою.

МІФ №4: Електромобілі погано працюють в холодну погоду

Ефективність електромобілів в цілому не зменшується в холодну погоду. Однак акумулятори електромобілів в холодну пору року все ж витрачають більше енергії для обігріву кабіни, й через це втрачають запас ходу. Та й заряджаються вони на холоді повільніше. Проте досвідчені водії електромобілів точно знають, як це компенсувати й встановлюють спеціальні опалювальні системи, які обігрівають електромобілі під час зарядки. Або ж їздять більш повільно й стежать за тиском у шинах, що допомагає зберегти близько 13% заряду акумулятора.

МІФ № 5: Електромобілі не можна вважати “зеленим” транспортом, адже електроенергія надходить із невідновлюваних джерел

Це було одним з перших й основних недоліків, про які говорили противники електромобілів в самого початку появи такого виду транспорту. Вони наголошували, що який сенс користуватися електромобілями, якщо більша частина електроенергії надходить з вугілля?

Це можливо й так в якійсь мірі. Проте мабуть краще робити хоч щось позитивне для навколишнього середовища, ніж не робити взагалі нічого. А більша кількість електромобілів на дорогах означає зменшення рівню вуглецю в атмосфері, тобто зниження рівня забруднення повітря. 

Тож якщо врахувати всі описані вище переваги електротранспорту, можна з упевненістю сказати, що автомобілі на електротязі однозначно кращі на автівки з ДВЗ. Й якщо ви вже перейдете на електрику, то ніколи не повернетесь на газ. 

Як раніше повідомляв Autogeek, Україна може почати виробництво недорогих, але якісних електромобілів.

За матеріалами: electriccarsreport.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Nissan Leaf здійснили мега-пробіг на автопілоті дорогами без розмітки та складними перехрестями

Режим Tesla Sentry Mode заощадив американським копам $3000 на кожному патрульному електромобілі