Акумулятори для електромобілів можуть пережити транспортні засоби, в які вони встановлені.
Такого висновку дійшли експерти, які провели відповідні дослідження.
Представники компанії Geotab, яка спеціалізується на управлінні парком систем глобального позиціонування і стеження за транспортними засобами, вирішили встановити швидкість, з якою акумуляторні батареї втрачають ємність.
Фахівці проаналізувати роботу 6300 електромобілів різних марок у всьому світі і встановили, що в середньому батарея втрачає близько 2,3 відсотка ємності протягом кожного року експлуатації. На думку експертів, такі показники свідчать про можливість акумуляторів пережити автомобілі, в які вони встановлені.
Окрім того експерти наочно показали, наскільки сильно залежить ступінь і швидкість зносу при різних системах охолодження. Наприклад, в Tesla Model S використовується система водяного охолодження, тому батарея за рік втратила лише 2,3% ємності. А от у Nissan Leaf з пасивним повітряним охолодження цей показник досяг 4,2%.
Також варто зазначити, що впливати на батарею може програмне забезпечення в електромобілі. Наприклад, власники Tesla зазначають, що воно досить сильно впливає на зарядку.
Необхідно враховувати й температурні показники. Так, у жаркому кліматі акумулятор буде швидше втрачати свою ємність, ніж у холодному.
Окрім того експерти наголошують, що негативно впливає на довговічність батареї й часте використання режиму швидкої зарядки.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанії Mercedes-Benz Energy і BAIC Beijing Electric Vehicle (BJEV), уклали угоду про розробку системи для вторинного використання акумуляторів в Китаї.
За матеріалами: geotab.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: