in

Polestar 2 став ще більш далекобійним: електромобіль отримав цікаві оновлення

Шведська марка розповіла про оновлення для електроліфтбека.

Polestar впевнено просувається до своєї мети – нульовий вуглецевий слід продукції протягом усього життєвого циклу, у тому числі у процесі виробництва. З цією метою з 2021 року шведська компанія відстежує походження кобальту для виробництва літій-іонних акумуляторів Polestar 2. Для оновленого ліфтбека список сировини, ланцюжок поставок якої відстежують за допомогою блокчейну, розширено.

Алюміній для виготовлення піддону тягової батареї шведи тепер замовляють лише у плавильних заводів, що працюють на відновлюваних джерелах енергії. За попередніми розрахунками, це дозволить знизити викиди вуглекислого газу до другої половини року на 750 кг на один автомобіль. Ще на 600 кг викиди зменшаться за рахунок використання експериментальних коліс із низьковуглецевого алюмінію.

Доопрацювання зазнала й батарея електроліфтбека. Завдяки покращеній хімії ємність блоку базової версії Polestar 2 збільшилася з 64 до 69 кВт•год. Також заявлено про збільшення пікової потужності електромотора на 5 кВт, до 170 кВт (231 к.с.). Запас ходу версії Standard range Single motor збільшився на 4 км, до 474 км у вимірювальному циклі WLTP.

Оновлений пакет Performance Pack для модифікації Polestar 2 Long range Dual motor тепер містить прошивку, що підвищує віддачу силової установки до 350 кВт (476 к.с.). Пакет Plus Pack передбачає встановлення більш продуктивного теплового насосу з розширеним діапазоном робочих температур, покращеного салонного фільтра та датчика твердих частинок. Плюс до цього, у розпорядженні водія виявиться вбудований застосунок для контролю якості повітря за бортом. І нарешті, для оновленого Polestar 2 приготували знімну сонцезахисну шторку панорамного даху, але за неї доведеться доплатити.

Також у списку оновлень два додаткові відтінки кузова (Space, Jupiter) та нові оздоблювальні матеріали, у тому числі й етично отримана шкіра «наппа» від британської компанії Bridge of Weir.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Polestar 5 отримає платформу та кузов з алюмінію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Більше жодних ДВЗ: Wiesmann представили свій перший електричний родстер

BYD готує конкурента Mercedes-Benz EQT: перші фото електровена