in ,

Більше жодних ДВЗ: Wiesmann представили свій перший електричний родстер

Більше жодних ДВЗ: Wiesmann представили свій перший електричний родстер

Компанія Wiesmann Auto-Sport представила екологічний спорткар із двома електродвигунами на задній осі.

Прем’єра нової моделі Wiesmann – ретрородстера Project Thunderball – відбулася через 15 років після дебюту спорткупе Wiesmann GT55 на Франкфуртському автосалоні 2007 року.

Це перша електрична модель німецького виробника спортивних автомобілів. Усі попередні комплектувалися шести- та восьмициліндровими бензиновими двигунами від BMW.

Родстер з карбоновим кузовом укомплектували двома електромоторами сукупною віддачею 680 к.с. та 1100 Нм крутного моменту. Але чекати на повний привід не варто. Обидва двигуни встановили на задній осі для більш драйвового характеру.

Більше жодних ДВЗ: Wiesmann представили свій перший електричний родстер

Кузов ростера базується на алюмінієвій просторовій рамі з інтегрованою в неї акумуляторною батареєю ємністю 92 кВт•год, яка підтримує напругу 800 В. За даними Wiesmann, від 0 до 100 км/год електромобіль прискорюється приблизно за 2,9 секунди та може проїхати понад 310 миль (498 км) без підзарядки у вимірювальному циклі WLTP. Заявлена споряджена маса – 1700 кг, що дуже мало, як для електромобіля.

Також Project Thunderball дісталися регульована підвіска та регульовані дуги безпеки, шестипоршневі гальма спереду та чотирипоршневі ззаду. Їздить електричний гекон на 21-дюймових колісних дисках, «взутих» у шини Michelin Pilot Sport 4S.

Більше жодних ДВЗ: Wiesmann представили свій перший електричний родстер

Інтер’єр оброблений вручну натуральною шкірою та карбоном. У салоні рульове колесо у стилістиці спорткупе Lotus Evora, приладова панель з вуглецевого волокна та оздоблені шкірою сидіння з карбоновою спинкою.

Більше жодних ДВЗ: Wiesmann представили свій перший електричний родстер

Вартість електричного ретрородстера не називається. Також таємницею залишилися тираж та дата ринкового дебюту. Як і всі моделі Wiesmann, свій перший електромобіль німецькі майстри виготовлятимуть вручну на заводі у Дюльмені.

Wiesmann Auto-Sport заснована у 1985 році братами Фрідхельмом і Мартіном Вісманнами. На логотипі марки зображений гекон, оскільки, як стверджують у компанії, їхні автомобілі «прилипають до дороги так само як гекони до стін». Компанія випускає лише близько 50 автомобілів на рік. У модельній лінійці Wiesmann бензинові родстери MF 3 та MF 30, купе MF4 та GT MF 5, а тепер до них приєднається електричний родстер Thunderball.

Як раніше повідомляв Autogeek, вінтажний родстер Caterham Seven отримає нове життя у якості електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Більше жодних ДВЗ: Wiesmann представили свій перший електричний родстер
Nissan пожертвував позашляховики та електромобілі для допомоги українцям в Польщі

Nissan пожертвував позашляховики та електромобілі для допомоги українцям в Польщі

Polestar 2 став ще більш далекобійним: електромобіль отримав цікаві оновлення

Polestar 2 став ще більш далекобійним: електромобіль отримав цікаві оновлення