Сегмент мікроавтомобілів останнім часом зростає, і свої новинки демонструють не лише відомі автовиробники, але й локальні компанії. Стартап Patak Motors зі Словаччини представив електромобіль у ретростилі з лаконічним іменем Rodster.
На відміну від більшості однокласників, Patak Rodster більше схожий на хотрод, аніж на футуристичне авто. Повністю відкриті 19-дюймові “спицовані” колеса поставляються без крил, машина також не має твердого даху та повноцінного лобового скла. Покупці можуть вибирати з 5 кольорів кузова та зовнішніх акцентів в хромованому, глянцевому чорному або матовому сріблястому покритті.
Rodster має двомісний салон та складний дах. Сидіння можуть бути оббиті еко-шкірою або шкірою, в машині також присутній скромний багажник. У список опцій також входять підігрів сидінь, підсклянники, бездротова зарядка, датчики паркування та камера заднього виду.
Довжина Patak Rodster становить 3360 мм, ширина – 1360 мм, і висота – відповідно 1395 мм. Це робить його на 272 мм коротшим за Fiat 500e, але на цілих 950 мм довшим за Citroen Ami. Новинка важить 450 кг.
Версія з ДВЗ оснащена крихітним одноциліндровим бензиновим двигуном потужністю 20 к.с. Максимальна швидкість машини обмежена на позначці 125 км/год.
Електричні версії новинки оснащені електродвигуном, який видає потужність у 20 к.с. (15 кВт). Машини відрізняються акумуляторами. Базова модель має батарею ємністю 10 кВт*год і запас ходу 100 км, тоді як машина з батареєю на 20 кВт*год може проїжджати до 250 км. Електромобілі розганяються від 0 до 50 км/год за 7 секунд і мають максимальну швидкість у 130 км/год.
Ціни на Patak Rodster починаються від 16 900 євро за авто з ДВЗ. Електричний родстер коштує щонайменше 22 900 євро, за варіант з більшою батареєю просять 25 400 євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, автономні Volkswagen ID. Buzz вийшли на випробування в Мюнхені.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: