Згідно з дослідженням AutoPacific, 76 відсотків американців віком до 40 років розглянули б можливість придбати китайський електромобіль. Зазначається, що знайомство з китайськими брендами через соціальні медіа підвищує бажання, незважаючи на занепокоєння щодо обміну даними.
Покупці в США наразі не можуть придбати електромобілі китайського бренду, але нове дослідження показало, що водії віком до 40 років зустрінуть їх з розпростертими обіймами. Загальний інтерес серед 800 респондентів у віці від 18 до 80 років, опитаних AutoPacific, до китайських електромобілів був значно нижчим і становив 35 відсотків. Це було пов’язано з небажанням з боку людей старше 60 років, лише 26 відсотків з яких, здавалося, хотіли розглянути можливість придбання електромобіля з китайським лого через напружені відносини між двома країнами.
Шістнадцять відсотків із 800 людей, які брали участь у опитуванні, сказали, що вони були б більш готові придбати китайський електромобіль, якби він був виготовлений у США, оскільки вони вважали б його більш американським і таким, що допомагає підтримувати місцеву економіку та місцевих працівників.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/1_ffdm-8q-1-1024x576.jpg)
При цьому усі вікові групи висловили занепокоєння щодо безпеки даних. Але дослідження показало, що молоді покупці були трохи менш стурбовані конфіденційністю, ніж старші респонденти. Навіть враховуючи, що багато хто з опитаних відповіли, що не купили б китайський електромобіль, команду AutoPacific вразила загальну обізнаність про автомобільні бренди з Китаю, що, як вважають, є результатом висвітлення в соціальних мережах.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, США вводять спеціальне мито на китайські електромобілі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: