Згідно з дослідженням AutoPacific, 76 відсотків американців віком до 40 років розглянули б можливість придбати китайський електромобіль. Зазначається, що знайомство з китайськими брендами через соціальні медіа підвищує бажання, незважаючи на занепокоєння щодо обміну даними.
Покупці в США наразі не можуть придбати електромобілі китайського бренду, але нове дослідження показало, що водії віком до 40 років зустрінуть їх з розпростертими обіймами. Загальний інтерес серед 800 респондентів у віці від 18 до 80 років, опитаних AutoPacific, до китайських електромобілів був значно нижчим і становив 35 відсотків. Це було пов’язано з небажанням з боку людей старше 60 років, лише 26 відсотків з яких, здавалося, хотіли розглянути можливість придбання електромобіля з китайським лого через напружені відносини між двома країнами.
Шістнадцять відсотків із 800 людей, які брали участь у опитуванні, сказали, що вони були б більш готові придбати китайський електромобіль, якби він був виготовлений у США, оскільки вони вважали б його більш американським і таким, що допомагає підтримувати місцеву економіку та місцевих працівників.
При цьому усі вікові групи висловили занепокоєння щодо безпеки даних. Але дослідження показало, що молоді покупці були трохи менш стурбовані конфіденційністю, ніж старші респонденти. Навіть враховуючи, що багато хто з опитаних відповіли, що не купили б китайський електромобіль, команду AutoPacific вразила загальну обізнаність про автомобільні бренди з Китаю, що, як вважають, є результатом висвітлення в соціальних мережах.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, США вводять спеціальне мито на китайські електромобілі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: