Старт роздрібного продажу субкомпатного електромобіля Toyota C+ Pod заплановано на 2022 рік.
На даний момент електромобіль доступний лише корпоративним користувачам, місцевим органам влади та іншим організаціям Японії.
Toyota C+ Pod – серійна версія концепту Ultra-Compact BEV, представленого у жовтні 2019 року. Товарний двомісний електромобіль японська марка показала у грудні 2020 року.
У Японії він потрапляє до категорії кей-карів. Габаритна довжина Toyota C+ Pod – 2490 мм, ширина – 1290 мм, висота – 1550 мм. Потужність встановленого на задній осі двигуна – 13 к.с. Максимальний крутний момент – 56 Нм. Максимальна швидкість – 60 км/год.
Ємність літій-інного акумуляторного блоку – 9,06 кВт•год, що дозволяє проїжджати до 150 км без підзарядки. Поповнення поповнення батареї від 0 до 100% ємності займає 5 годин. Цікаво, що сіті-кар може бути джерелом енергії для зовнішніх пристроїв. Для цього під сидінням водія передбачено розетку. Час роботи на роздачу електрики – до 10 години.
Як зазначив у своєму звіті про тести журналіст японського видання Response Нанао Сімазакі (Nanao Shimazaki), рушає та рухається Toyota C+ Pod дуже плавно. Порівняно із звичайними кей-карами при натисканні на педаль акселерометра тяга становить 60-70%.
Також журналіст відзначив комфортні сидіння та максимально простоту всіх конструкцій. Бічні стекла у C+ Pod не відкриваються. Запустити свіжу порцію повітря до салону можна лише через невеликі кватирки, що відкриваються вручну.
За міжнародною класифікацією, Toyota C+ Pod – важкий квадрицикл (клас L7e). Такі транспортні засоби мають допуск до доріг загального користування, але керувати ними можна без посвідчення водія. Плюс квадрициклу – пільговий податок на транспорт та страхування за заниженим тарифом.
На рідному ринку марки Toyota C+ Pod коштує від $14 300. Державна субсидія у розмірі $1 900 робить мініелектромобіль ще привабливішим.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Toyota Prius з’явиться воднева версія.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: