in ,

Tesla проти “ждунів”: компанія вимагає від клієнтів терміново викупити заброньовані автомобілі

Компанія надіслала листи клієнтам, які затримують оплату запланованого до постачання електромобіля на шість та більше місяців.

Деякі клієнти Tesla багато місяців відкладають постачання своїх електромобілів, розраховуючи наступного року отримати податкові пільги та урядові субсидії. Як пише видання Electrek із посиланням на неофіційні джерела, з оплатою автомобілів затягують кілька тисяч американців.

Найзліснішим «ждунам» Tesla, які переносять доставку протягом шести та більше місяців після підтвердження замовлення, почала розсилати особливі повідомлення, вимагаючи внести оплату до 2 грудня цього року. У разі відмови компанія залишає за собою право анулювати бронювання та повернути внесений при оформленні замовлення депозит. Як написано у листі клієнтам, після зазначеної дати незатребувані замовлення будуть скасовані автоматично.

Всі, хто підтвердить доставку, отримають свої автомобілі до кінця року. Тим, хто вирішить придбати електромобіль у 2022 році, доведеться розмістити нове замовлення вже за вищою ціною. І це при тому, що цього року Tesla вже значно підняла ціни на всю лінійку.

Згідно з договором, покупець має оплатити автомобіль протягом 30 днів після підтвердження доставки. Відомо, що замовленні у останні місяці електромобілі, залежно від моделі та комплектації американцям доведеться чекати до осені 2022 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, водії Tesla не змогли потрапити до електромобілів через проблему на сервері.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий електромобіль Toyota оцінили в $14 000: японські журналісти поділилися враженнями

Rimac почала будувати новий завод з виробництва електромобілів Bugatti