in

Нові автомобілі, міста та формат: що зміниться в наступному сезоні Formula E

На сайті показали новий гоночний болід Formula E.

Дев’ятий сезон Чемпіонат світу ABB FIA Formula E знаменує наступ ери Gen3 і дебют автомобіля третього покоління. Він з’явиться 14 січня 2023 року на старті перших перегонів Формули Е останнього покоління в Мексиці та разом із 22 автомобілями світового класу змагатися за нагороди.

Яким зовні буде «найшвидший, найлегший, найпотужніший і найефективніший електричний гоночний автомобіль з будь-коли побудованих, ви зможете подивитися у відео, опублікованому на офіційному сайті FIA. Що стосується технічних характеристик, то завдяки новій трансмісії електричний болід третього покоління зможе забезпечити більшу максимальну швидкість, менше прискорення і подвоєну потужність рекуперації. На гоночній дистанції система рекуперації гальмування зможе генерувати близько 40% енергії. Завдяки електродвигуну потужністю близько 350 кВт (476 к.с.) автомобіль зможе прискорюватися від 0 до 100 км/год менш як за 3,0 секунди та розвивати максимальну швидкість 320 км/год.

Ще одна нововведення дев’ятого сезону – три нових міста, які вперше приймають перегони Formula E: Хайдарабад, Індія (етап 4, 11 лютого); Кейптаун, Південна Африка (раунд 5, 25 лютого) та Сан-Паулу, Бразилія (раунд 6, 25 березня).

https://twitter.com/FIAFormulaE/status/1597270705279848453

Для відповідності новій ері змінено правила чемпіонату. При визначенні дистанції гонки загальна кількість кіл замінить час, а додаткові кола у перервах між гонками будуть додані для автомобілів безпеки. Також у дев’ятому сезоні з’явиться режим атаки (Attack Charge), який дозволить меншим та легшим автомобілям Gen3 отримати блискавичний приріст потужності до 600 кВт (816 к.с.). Обов’язкова зупинка 30 секунд розблокує два періоди режиму атаки, коли автомобілі будуть працювати на потужності 350 кВт (476 к.с.) замість стандартних 300 кВт (408 к.с.)

У дев’ятому сезоні візьмуть участь такі гучні імена, як McLaren та Maserati. На рахунку першої 20 титулів чемпіона світу Formula-1, 180 перемог у Гран-прі та три перемоги в Indianapolis 500, а також перемога у гонці «24 години Ле-Мана» вже з першої спроби. Для Maserati майбутній чемпіонат стане першою гонкою на одномісних автомобілях за 60 років. Крім того, це перша італійська марка, яка візьме участь у Formula E.

Також за головний приз змагатимуться Jaguar, Andretti, Nissan, DS, Mahindra, Porsche та китайські електричні бренди NIO та інші. Будуть серед учасників німецька гоночна команда ABT Sportsline та англо-китайська Envision Racing.

Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche може залишити електроперегони Formula E.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

GM виведе Corvette в окремий бренд для випуску електромобілів: анонсовано перші дві моделі

“Це лише початок”: перші вантажівки Tesla Semi нарешті доїхали до замовників