Electrek опублікував результати нового дослідження Recurrent. Його метою було визначення впливу кліматичних умов на термін служби акумуляторів Tesla.
Як з’ясувалося, електромобілі Tesla, що експлуатуються в більш холодному та прибережному кліматі в середньому мають кращий показник запасу ходу, ніж у гарячому. Такого висновку в Recurrent дійшли, проаналізувавши дані про більш ніж 12 500 автомобілів Tesla в США. Так, у спекотних районах акумулятори електромобілів Tesla Model Y 2020 року зберегли 92% початкового діапазону, тоді як у холодних – 95%.
Recurrent пояснює різне зношування батарей тим, що в умовах високих температур навколишнього середовища у батареї прискорюються електрохімічні процеси, що і призводить до передчасного зносу. Для інформації, загальноприйнятий поріг деградації батареї становить близько 30 градусів за Цельсієм. Якщо вірити Recurrent, все, що вище прискорює знос акумулятора Tesla.
У той самий час сильний холод негативно впливає запас ходу електромобіля. Як ці два факти врівноважують один одного, не уточнюється.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla суттєво скоротить витрати на виробництво.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: